روانشناسی

بهینه سازی اتاق خواب با قرار دادن تخت خواب و مبلمان

هنگامی که در خصوص جای خواب ایده آل صحبت می کنید، مهم است که فراتر از مرزهای معمولی اتاق خود نگاه کنید. اگر متراژ کافی برای کار دارید، قرار دادن تخت خود در وسط اتاق می تواند به طور قابل توجهی جریان و حال و هوای اتاق خواب شما را افزایش دهد.

9 بهمن 1402

این منطقه تهران دیگر معتاد ندارد ، تفرجگاه جای پاتوق موادفروشان و معتادان

رئیس سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران از پاکسازی کامل رود دره فرحزاد از وجود معتادین متجاهر و کارتن خواب ها اطلاع داد.

3 اسفند 1401

آیا مکمل های کلاژن واقعا به سلامت پوست و مفاصل یاری می نمایند؟

کلاژن فراوان ترین پروتئین در بدن ماست و ساختار رشته مانند آن برای ایجاد بافت همبند در بدن به کار می رود که بخش عمده ای از استخوان ها، پوست، عضلات، تاندون ها و غضروف ها را در بدن تشکیل می دهد.

5 بهمن 1401

برای رسیدن به آرامش، این دمنوش ها را مصرف کنید

متاسفانه امروزه بسیاری از مردم در شرایط استرس زا و اضطراب آور هستند و قرن هاست که از دارو های گیاهی مانند انواع دمنوش برای کاهش استرس و آرام کردن اعصاب استفاده شده است.

29 آبان 1401

شکل های از اضطراب که نمی شناسید ولی بیچاره تان می نمایند

کمال گرایی درحقیقت شکلی از اضطراب است. بسیاری از افرادی که ویژگی های کمال گرایانه دارند در عمیق ترین بخشِ وجودشان اعتماد به نفسِ پایین یا ترس از شکست دارند.

31 مرداد 1401

راهنمای کود دهی گیاهان خانگی

آیا گیاهان خانگی تان را به موقع و به مقدار تغذیه می کنید؟ روش درست این کار را می دانید؟ اگر مطمئن نیستید باید چه پاسخی بدهید مطلب امروز را دنبال کنید.

20 مرداد 1401

ارتباط التهاب مغز با اختلال خواب و آلزایمر

یک مطالعه تازه نشان داده که نشانگر های زیستی التهابی با اختلال در دوک های خواب سریع که نوعی فعالیت امواج مغزی در خواب مرتبط با حفظ حافظه است، مرتبط هستند و احتمالا در نهایت می توانند منجر به ابتلا به بیماری آلزایمر شوند.

5 مرداد 1401

فواید رزماری در ایام امتحانات ، 4 روش استفاده از آن برای تقویت حافظه

آیا تا به حال چیزی درباره خواص رزماری در ایام امتحانات شنیده اید؟ رزماری به عنوان یکی از گیاهان خوشبو و پرخاصیت از خانواده نعناع، مدت هاست که در طب سنتی مورد استفاده قرار می گیرد. روغن این گیاه، به طور گسترده ای از درمان بیماری های عضلانی گرفته تا استفاده...

16 تیر 1401

زیباسازی دکوراسیون آشپزخانه با کمترین هزینه

هر بانویی دوست دارد که آشپزخانه ای زیبا و لوکس داشته باشد. چگونه با کمترین هزینه می توانیم آشپزخانه را زیبا کنیم.

6 تیر 1401

6 راز زیبایی برای مجذوب کننده تر شدن

جذابیت و زیبایی طبیعی منجر به افزایش اعتماد به نفس و رضایت از خود می گردد که این امر در ارتباطات اجتماعی نیز نقش مؤثر را ایفا می نماید.

5 تیر 1401

هتل مینا یکی از معروف ترین هتل های دو ستاره تهران است

سیری در ایران/ براساس آخرین اخبار بدست رسیده، هتل مینا یکی از معروف ترین هتل های دو ستاره تهران است.

31 خرداد 1401

12 راهکار برای وقتی که حوصله تان سر رفته

حوصله سر رفتن یا بی حوصلگی همان حسی است که نه می توانیم کاری را انجام دهیم و نه می خواهیم در آن حالت بمانیم. کار های کمی هستند که می توانند ما را از این حس و حال بیرون بیاورند.

30 خرداد 1401

هنگام خرید چراغ پیشانی به چه نکاتی باید توجه کرد؟

همراه داشتن یک چراغ پیشانی باکیفیت برای همه علاقه مندان سفرهای ماجراجویانه از قبیل کوهنوردی و کوهپیمایی، غارنوردی، دره نوردی، دوچرخه سواری و کمپینگ لازم است.

29 فروردین 1401

7 راز که با آن خواب خوب را تجربه خواهید کرد

داشتن یک خواب باکیفیت و آرام برای بسیاری از افراد به یک آرزو تبدیل شده است. مسئله ای که در دنیای پراسترس امروز، شدیدتر شده است با هم، چند نکته مهم برای رسیدن به خواب خوب را مرور می کنیم.

22 فروردین 1401

استادیوم المپیک فیشت ؛ میزبان جام جهانی 2018

استادیوم فیشت در سال 2014 محل برگزاری مسابقات المپیک زمستانی بود. این استادیوم قرار است میزبان جام جهانی 2018 نیز باشد.

15 اسفند 1400

این درخت آرزوهایتان را برآورده می نماید!

درخت آرزوهادر هنگ کنگ استانی به نام Lam Tsuen در ناحیه تای پو هست که از 700 سال پیش شکل گرفته و امروز به خاطر داشتن دو درخت آرزو همچنان ساکنان و گردشگران زیادی دارد. دعا برای خوش شانسی در درخت آرزوی Lam Tsuen یکی از مجذوب کننده ترین سنت هایی است که از دیرباز پابرجا...

10 اسفند 1400

مراقب خورد و خوراکمان در ایام نوروز باشیم

خوش اندامی و زیبایی دغدغه ذهنی خیلی از ما انسان ها است. گاه با اینکه طی سال تمام تلاش خود را برای رسیدن به این هدف می کنید، با یک رژیم ناسالم در ایام تعطیل تمام این زحمات به باد می رود. هر چند چاقی مساله ای است که در هر سن و زمانی ما را تهدید می کند اما در...

9 بهمن 1400

نقش عصاره زیتون در حفاظت از سلول های عصبی در برابر پارکینسون

پژوهشگران با انجام یک مطالعه آزمایشگاهی در مقیاس سلولی، تاثیر عصاره سه نوع زیتون ایرانی را در محافظت سلول های عصبی در برابر پارکینسون، بررسی کردند.

30 آبان 1400

ناچیز بودن حق الزحمه دستیاران ، این دانشجویان تحت فشار روحی و روانی هستند

دبیر شورای مرکزی مجمع دبیران شوراهای صنفی دستیاران و دانشجویان دکتری تخصصی با بیان اینکه دستیاران تحت فشار روحی و روانی بسیاری هستند، گفت: باید بین کشیک های رزیدنتی و آزمون های این قشر از جامعه پزشکی تعادل و توازنی ایجاد کرد.

25 آبان 1400

راجع به آفت دهان نوزادان بیشتر بدانید

زخم دهان در نوزادان شایع است. والدین باید در شرایطی که نوزاد بی قرار است و از خوردن شیر امتناع می نماید، دهان او را آنالیز نمایند و از وجود این بیماری مطلع شوند تا در شرایط لزوم او را نزد پزشک ببرند. با رعایت نکات بهداشتی، شستن مداوم شیشه شیر نوزاد،...

21 آبان 1400
تعداد: (46)