6 راز زیبایی برای مجذوب کننده تر شدن

به گزارش وبلاگ آقای عابدی، جذابیت و زیبایی طبیعی منجر به افزایش اعتماد به نفس و رضایت از خود می گردد که این امر در ارتباطات اجتماعی نیز نقش مؤثر را ایفا می نماید.

6 راز زیبایی برای مجذوب کننده تر شدن

همواره زیبایی جزو موضوعات پر طرف دار در میان بیشتر خانم ها بوده، هست و خواهد بود. افراد ترفند ها و راه چاره های مختلفی را برای افزایش مجذوب نمایندهیت ظاهری به کار می گیرند. به همین منظور در این مقاله می خواهیم شش نمونه از مهم ترین فاکتور ها و معیار های زیبایی را با شما در میان بگذاریم. با ما در وبلاگ آقای عابدی همراه باشید.

چشم ها

برای افزایش مجذوب نمایندهیت چشم ها کافی است برای قسمت داخلی پلک بالا، از مداد چشم مشکی بهره ببرید و در نهایت آرایش خود را با سایه چشم دودی و محو کردن آن تکمیل کنید. نباید فراموش کنید که آرایش های غلیظ و مصنوعی چشم های شما را مصنوعی و بی حس نشان می دهند و گیرایی طبیعی آن را از بین می برند چرا که چشم ها دریچه روح هستند.

پوست شفاف

برای از بین بردن آکنه ها و جوش های روی صورت از کرم های حاوی سالیسیلیک اسید بهره ببرید. هر روز به صورت خود مرطوب نماینده بزنید. استفاده از میوه ها و سبزیجات تازه و بعلاوه پرهیز از صرف فست فود ها و تنقلات مضری مانند چیپس نیز در پیشگیری از زدن جوش به شما یاری خواهد نمود.

مو های تمیز

علاوه بر تمیز کردن مو با شامپو، برای حفظ سلامت و مجذوب نمایندهیت طبیعی مو های خود، از ماسک های طبیعی و لوسیون های تقویت نماینده مو بهره ببرید.

مژه های بلند

یک راه مهم برای بزرگ و مجذوب نماینده نشان دادن چشم ها، داشتن مژه های بلند است. پیشنهاد می گردد که از فر مژه و ریمل های بلند نماینده بهره ببرید. ریمل های ژله ای یا ضد آب که فرچه های پلاستیکی و باریک دارند، با ترکیبات محلول در آب خود، مژه های شما را بلند تر جلوه می دهند و حالت طبیعی آن ها را حفظ می نمایند.

ابرو ها

رنگ ابرو ها همواره بهتر است دو درجه روشن تر از رنگ مو ها باشد. اما اگر مو های بلوند دارید، بهتر است دو درجه ابروی شما تیره تر باشد. در آخر متناسب با فرم صورت خود ابرو هایتان را اصلاح کنید.

لب ها

برای تکمیل مجذوب نمایندهیت چهره بعد از اینکه رژ لب خود را زدید، آن را با انگشت کمی محو کنید تا طبیعی تر به نظر برسد. بعلاوه به منظور خوش فرم نشان دادن لب ها، در قسمت وسط لب پایین کمی برق لب بزنید.

پیشنهاد مطالعه: برای مطالعه بیشتر مطالب مد و زیبایی مطلب چند ترفند کم هزینه برای رسیدگی به ناخن ها را بخوانید.

منبع: پیام دلتا

به "6 راز زیبایی برای مجذوب کننده تر شدن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "6 راز زیبایی برای مجذوب کننده تر شدن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید