استادیوم المپیک فیشت ؛ میزبان جام جهانی 2018

به گزارش وبلاگ آقای عابدی، استادیوم فیشت در سال 2014 محل برگزاری مسابقات المپیک زمستانی بود. این استادیوم قرار است میزبان جام جهانی 2018 نیز باشد.

استادیوم المپیک فیشت ؛ میزبان جام جهانی 2018

اگر با تورهای جام جهانی روسیه یا تورهای روسیه، راهی جام جهانی 2018 هستید، بهتر است با ورزشگاه فیشت سوچی، که بعضی از بازی ها در آن برگزار می گردد، آشنا شوید.

در طول جام جهانی 2018 روسیه، ورزشگاه فیشت میزبان چهار بازی دور اول گروهی، یک بازی از دور یک شانزدهم و یک فینال از دور یک چهارم نهایی خواهد بود. این ورزشگاه در سال 2013 به منظور برگزاری بازی های المپیک زمستانی بازگشایی شد.

اطلاعات کلیدی

  • باشگاه: ندارد
  • زمان بازگشایی: سال 2013
  • ظرفیت: 47,659 نفر

تاریخچه و توضیحات ورزشگاه

ورزشگاه فیشت به منظور برگزاری بازی های المپیک زمستانی سال 2014 در سوچی ساخته شد و در طول این مدت میزبان مراسم افتتاحیه و اختتامیه المپیک نیز بود.

پس از رقابت های المپیک، به علت عدم حضور هیچ یک از تیم های شهر سوچی در لیگ برتر روسیه، این ورزشگاه بدون استفاده باقی ماند؛ سپس به عنوان یکی از میزبان های جام جهانی 2018 انتخاب شد. در واقع این ورزشگاه غیر از زمان برگزاری جام جهانی یا المپیک، بلا استفاده است.

به منظور بهینه سازی این ورزشگاه برای مسابقات فوتبال جام جهانی لازم بود سقف پوشیده آن روباز گردد و حدود 6,000 جایگاه برای افزایش ظرفیت ورزشگاه اضافه گردد. این ورزشگاه در سال 2016 میلادی آماده برگزاری مسابقات شد.

بعلاوه ورزشگاه فیشت یکی از مراکز برگزاری مسابقات بازی های جام کنفدراسیون 2017، از جمله یکی از بازی های نیمه نهایی، بود.

راه های دسترسی به ورزشگاه فیشت

ورزشگاه فیشت در شهر آدلر، در جنوب منطقه سوچی و نزدیک به ساحل گرجستان واقع شده است. این ورزشگاه درست در ساحل دریای سیاه قرار گرفته است.

این ورزشگاه در فاصله حدود 12 کیلومتری فرودگاه بین المللی سوچی و 11 کیلومتری از ایستگاه اصلی قطار واقع شده است. اتوبوس 57 از فرودگاه به سمت ورزشگاه و اتوبوس 57 از ایستگاه قطار به مقصد ورزشگاه می فرایند.

قطارهای روزانه که منطقه سوچی را به سایر منطقه ها کشور متصل می نمایند نیز در ایستگاه ایمرتینسکی (المپیک پارک) توقف دارند. جهت بین این ایستگاه و ورزشگاه فیشت را می توان پیاده طی کرد.

آدرس ورزشگاه: Olimpiyskiy prospekt, Adler, 354340

خوردن، آشامیدن و خواب در نزدیکی ورزشگاه فیشت

ورزشگاه فیشت بخشی از یک مجموعه بزرگ است. این مجموعه شامل منطقه ها مسکونی، پارک ها، سواحل، مراکز خرید و تفریح، از جمله یک پارک تفریحی در کنار ورزشگاه است.

رستوران ها و کافه های بسیاری در سرتاسر ساحل وجود دارند. بعلاوه در اطراف ورزشگاه هتل ها، مهمان خانه ها و آپارتمان های اجاره ای بسیاری نیز هستند.

از جمله هتل های معروف می توان به هتل بوگاتیر، هتل ایمرتینسکی، هتل تیولیپ امگا سوچی، هتل آبریس و هتل رادیسون بلو اشاره نمود.

منبع: کجارو / stadiumguide.com

به "استادیوم المپیک فیشت ؛ میزبان جام جهانی 2018" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استادیوم المپیک فیشت ؛ میزبان جام جهانی 2018"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید