معرفی شهر مادرید اسپانیا

به گزارش وبلاگ آقای عابدی، مادرید مرکز پر آوازه اسپانیا، شهری با بلوارهای زیبا و پارک های متنوع، مهد هنر و فرهنگ اروپا که در گوشه ای از آن موزه پرادو با آثار هنرمندان بزرگ اروپا از جمله ولاسکز و پیکاسو خود نمایی نموده و در گوشه دیگر آن میدان پلازامایور، قصر سلطنتی با معماری باروک و ده ها آثار هنری و تاریخی دیگر گردشگران را مبهوت خود می نمایند. اروپایی ها این شهر پرجنب و جوش را اسپانیای کوچک شده می خوانند. برای شناخت بیشتر شهر مادرید اسپانیا و جاذبه های بی شمارش تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

معرفی شهر مادرید اسپانیا

مرکز ها را بدون چون و چرا می توان قلب تپنده کشورها دانست و از آنجا که شهر مادرید اسپانیا یکی از مرکز های زیبا و پرطرفدار اروپا به شمار می رود در ادامه درباره تاریخچه، فرهنگ و هنر، جاذبه های گردشگری، مراکز سرگرمیی و برترین فصل سفر به این شهر می خوانیم. بعلاوه می توانید جهت مشاهده قیمت و سفر به شهر مجذوب نماینده مادرید با کارشناسان واحد تورهای خارجی در آژانس هواپیمایی وبلاگ آقای عابدی در ارتباط باشید.

آنچه در این مطلب می خوانید

  • تاریخچه شهر مادرید
  • فرهنگ و هنر در مادرید
  • مکان های تماشای مادرید
  • معرفی ورزش ها و تیم های محبوب مادرید
  • معرفی غذاهای محلی مادرید
  • راهنمای خرید در مادرید
  • مراکز سرگرمیی و تفرجی مادرید
  • راهنمای حمل و نقل عمومی در مادرید
  • فصول مختلف سال و تاثیر آن بر سفر به مادرید
  • معرفی مهمانداری ها و هتل های مادرید
  • سخن آخر
  • سوالات متداول

تاریخچه شهر مادرید

قدمت شهر مادرید اسپانیا به سده نهم میلادی بازمی گردد. زمانی که این کشور تحت حکومت مسلمان ها قرار داشت و امیر عرب اندلس کاخ و ارگی بسیار زیبا را در محل پالاسیو رئال بنا کرد. این کاخ معروف در کنار رود مانزانارس نهاده شده بود و در نزد مورها میرا نامیده می شد. نام شهر مادرید نیز از همین کاخ و رود گرفته شده است.

در سال 1803 مادرید که در آن موقع مدریت خوانده می شد به وسیله آلفونسو ششم کاستیا فتح و از سلطه مسلمانان خارج شد. به همین دلیل مسجد مادرید به کلیسا تبدیل شد.

تا سده پانزدهم میلادی این یهودیان و مورها بودند که ساکنان شهر مادرید اسپانیا را تشکیل می دادند. این شهر یک آتش سوزی ویرانگر را نیز پشت سر گذاشته و به وسیله به وسیله هنری سوم کاستیا مجددا مورد بازسازی نهاده شد.

شهر مادرید و کشور اسپانیا خاتمه پس از پشت سر گذاشتن فراز و نشیب های بسیار به طور کامل از سلطه خلفای مسلمان خارج شده و به استقلال کامل رسید. امروزه نیز مادرید به عنوان یکی از زیباترین مرکز های اروپا شناخته شده و هواداران بسیاری در میان گردشگران اسپانیا دارد.

فرهنگ و هنر در مادرید

شهر مادرید اسپانیا با جشن ها، غذاهای محلی، موسیقی و موزه های متنوع فرهنگ و هنر اصیل اسپانیایی را به زیبایی معرفی می نماید. در واقع فرهنگ و هنر در این شهر سابقه ای دیرینه داشته و در جای جای زندگی مردم مادرید به وضوح دیده می گردد.

در این شهر هر ساله صدها فستیوال برگزار می گردد که هر یک بخشی از فرهنگ اصیل اسپانیایی را معرفی می نمایند. فرهنگی که نشان می دهد اسپانیایی ها مردمی شاد و میهمان نواز هستند. جشن ورود مریم مقدس به بهشت، جشنواره حمایت نماینده مقدس، جشن corpus، جشن رها شدن از خشکسالی، سلامتی ماهیگیر و برداشت محصول همه و همه از فستیوال های ملی اسپانیا هستند که شهر مادرید افتخار میزبانی آن ها را دارد.

اما بخش هنر نو شهر مادرید اسپانیا را در نقاشی های خیابانی آن می توان دید. این نقاشی های خیابانی که امروزه به یکی از جاذبه های اصلی شهر مادرید تبدیل شده اند در گوشه گوشه شهر خود نمایی می نمایند.

دیوارنگاره ها و گرافیتی های مادرید تاثیر غیرقابل انکاری بر فرهمگ مردم این شهر گذاشته اند. ناحیه تاباکالرا در محله امباخادورس، بازار کبادا، محله مالاسانیا و مرکز هنری نیومودخار از محله های معروفی هستند که هنر خیابانی مادریدی ها را به نمایش می گذارند.

اگر هم به فرهنگ، هنر و تاریخ گذشته مادرید علاقه دارید پیشنهاد می کنیم از موزه های این شهر تماشا کنید. در ادامه لیستی از معروفترین موزه های مادرید را در اختیارتان قرار می دهیم:

  • موزه پرادو Museo Nacional del Prado.

آدرس: C. de Ruiz de Alarcón, 23, 28014 Madrid, Spain

ساعت بازدید: تمامی روزهای هفته از 10 صبح تا 8 شب

  • موزه تیسن بورنمیسا Thyssen Bornemisza National Museum.

آدرس: P.º del Prado, 8, 28014 Madrid, Spain

ساعت بازدید: تمامی روزهای هفته از 10 صبح تا 7 شب

  • موزه ملی باستان شناسی Museo Arqueológico Nacional.

آدرس: C. de Serrano, 13, 28001 Madrid, Spain

ساعت بازدید: تمامی روزهای هفته از 9:30 صبح تا 8 شب

  • موزه ملکه سوفیا Reina Sofia.

آدرس: C. de Sta. Isabel, 52, 28012 Madrid, Spain

ساعت بازدید: تمامی روزهای هفته از 10 صبح تا 9 شب

  • موزه سرالبو Museo Cerralbo.

آدرس: C. de Ventura Rodríguez, 17, 28008 Madrid, Spain

ساعت بازدید: تمامی روزهای هفته به غیر از دوشنبه ها از 9:30 صبح تا 3 بعدازظهر

مکان های تماشای مادرید

از خیابان ها گرفته تا بناهای تاریخی، از هنرهای زیبا تا معماری های باشکوه، و از فستیوال های غذایی گرفته تا نمایش پایکوبی فلامنکو، در واقع هیچ مکانی روی زمین وجود ندارد که به اندازه شهر مادرید اسپانیا جوان و پرشور باشد. جاذبه های گردشگری این شهر تعطیلاتی رویایی را برایتان رقم می زنند. در ادامه با معروفترین مکان های تماشای مادرید را معرفی می کنیم:

میدان پلازا مایور

پلازا مایور که در ابتدا به عنوان Plaza del Arrabal نامگذاری شده بود، مشهورترین میدان در العاده زیبا دارد از برترین مکان های تماشای مادرید اسپانیا به شمار می رود.

آدرس: Calle Gerona 4, 28012 Madrid

ساعات بازدید: از 9:30 صبح تا 9:30 شب

ورود برای عموم رایگان است.

کاخ سلطنتی سن لورنزو د ال اسکوریال

یک بنای تاریخی که معماران خوان باوتیستا د تولدو و خوان دو هررا (به ترتیب) بیش از 20 سال از عمر خود را به ساخت آن اختصاص دادند، کاخ سلطنتی سن لورنزو د ال که به عنوان شاهدی بر رنسانس بزرگ اسپانیایی به شمار می رود، یکی از بزرگترین بناهای معماری شهر مادرید اسپانیا است.

آدرس: Av Juan de Borbón y Battemberg, 28200 San Lorenzo de El Escorial, Madrid

ساعت بازدید: اپریل تا سپتامبر از 10 صبح تا 8 شب، اکتبر تا مارچ از 10 صبح تا 6 عصر

مبلغ ورودی 10 یورو برای هر نفر، ورود برای بچه ها زیر 5 سال رایگان است.

میدان سیبلس

پلازا د سیبلس که فواره افسانه ایو کاخ با شکوه سیبل را در خود جای داده است، از نمادین ترین بناهای تاریخی اسپانیا و شهر مادرید است.

آدرس: Calle Alcala y Paseo de Recoletos, 28014 Madrid

سات بازدید: تمامی روزهای هفته از 8 صبح تا 8 شب

مبلغ ورودی برای هر نفر 2 یورو

کاخ سلطنتی مادرید

پس از اینکه قلعه موری ها در سال 1734 به وسیله یک آتش سوزی غم انگیز ویران شد، کاخ سلطنتی مادرید یا کاخ رئال در همان مکانی که امروز واقع شده است ساخته شد. امروزه این مکانبه عنوان یکی از مکان های اصلی گشت و گذار در شهر مادرید اسپانیا شناخته می گردد. هنوز هم می توان دیوارهای شهر قدیمی را در اطراف سایت کاخ دید.

آدرس: Calle de Bailén, s/n, 28071 Madrid

ساعت بازدید: اپریل تا سپتامبر از 10 صبح تا 8 شب، اکتبر تا مارچ از 10 صبح تا 6 عصر

مبلغ ورودی برای هر نفر 15 یورو با تور لیدر، 11 یورو بدون تور لیدر، ورود برای بچه ها زیر 5 سال رایگان است.

موزه دل پرادو

موزه ملی دل پرادو یکی از پرطرفدارترین مکان های تماشای شهر مادرید است. این موزه با گنجاندن بعضی از بزرگترین شاهکارهای هنرمندان مشهور جهان مانند رامبراند، گویا، ون دایک، ولاسکز، تیتیان، ال گرکو و بوش که قدمت آن ها به قرن 11 تا 18 باز می گردد بازتماشامایندگان را مبهوت خود نموده است.

آدرس: Paseo del Prado, s/n, 28014 Madrid

ساعت بازدید: دوشنبه تا شنبه از 10 صبح تا 8 شب، یکشنبه ها از 10 صبح تا 7 شب

مبلغ ورودی 24 یورو برای هر نفر با تور لیدر، 15 یورو بدون تور لیدر، ورود برای افراد زیر 18 سال و دانشجویان بین 18 تا 25 سال رایگان است.

مشاهده قیمت

معرفی ورزش ها و تیم های محبوب مادرید

نام اسپانیا با وجود دو تیم معروف رئال مادرید و بارسلونا با فوتبال گره خورده است. بنابراین فوتبال و محل باشگاه رئال مادرید از اصلی ترین مکان های تماشای شهر مادرید اسپانیا به شمار می رود. این باشگاه که به عنوان یکی از معروفترین باشگاه های ورزشی اروپا و جهان شناخته می گردددر رشته های مختلف ورزشی فعالیت می نماید.

باشگاه رئال در تاریخ 6 مارس 1902 تاسیس و نامش از واژه رویال (سلطنتی) گرفته شده است. این لقب پرافتخار به وسیله پادشاه آلفونسو پنجم (King Alfonso XIII) به باشگاه اهدا شد.

تیم فوتبال رئال مادرید هواداران بسیاری در سراسر جهان داشته و تا کنون پیروز شده 7 بار عنوان قهرمانی باشگاه های اروپا را از آن خود کند.

بعد از فوتبال، بسکتبال محبوب ترین ورزش در میان ساکنان مادرید است. تیم هایی مانند رئال مادرید بالونسستو، FC Barcelona Bàsquet و Joventut Badalona از تیم های معروف بسکتبال این شهر هستند که عنوان قهرمانی لیگ بسکتبال را در کارنامه خود دارند.

هندبال از دیگر ورزش های محبوب شهر مادرید اسپانیا محسوب می گردد. این ورزش لیگی به نام ASOBAL دارد و از تیم های محبوب آن می توان بی ام سیوداد رئال، اف سی بارسلونا هندبول و پورتلند سن آنتونیو را نام برد.

معرفی غذاهای محلی مادرید

شهر مادرید اسپانیا خانه غذاهای محلی این کشور است. مطالعه ادامه این مطلب شما را با لذیذترین غذاهای محلی مادرید آشنا می نماید:

کروکتا

کروکتا در شهر مادرید اسپانیا نه فقط یک غذا بلکه به عنوان یک هنر شناخته می گردد. اسپانیایی ها برای تهیه این غذای لذیذ انواع طعم ها از جمله ژامبون مر، مورسیلا (نوعی سوسیس) یا باکالائو (کاد تازه) را با سس بشامل ترکیب نموده و سپس با نان مخصوص سرخ می نمایند. کروکتا را می توان با سس داخواه سرو کرد.

ترتیلا

ترتیلا اسپانیولا یا املت اسپانیایی از دیگر غذاهای محلی مادرید است که در سراسر جهان هواداران بسیاری دارد. این املت مخصوص لذیذ به عنوان وعده اصلی غذا سرو می گردد. تورتیلا ترکیبی جداب از پیاز، سیب زمینی و روغن زیتون را در خود دارد.

سوپ گاز پاچو

گازپاچو سوپ محلی مادرید است که به صورت سرد و به عنوان پیش غذا سرو می گردد. برای تهیه سوپ کافی است اندازهی گوجه فرنگی تازه، فلفل، خیار، سیر و سبزی را با هم مخلوط کنید و آن را با نان سوخاری سرو کنید تا یدر نهایت یک غذای کم کالری و مملو از ویتامین ها را به دست آورید.

پیستو

پیستو غذای لذیذ محلی مادرید است که نسخه اصلی آن از یک غذای فرانسوی برداشته شده است. در این دستور العمل مادریدی آن گوجه فرنگی، فلفل، کدو سبز، پیاز و سیر برش داده شده و با اندازه زیادی روغن زیتون تفت داده می گردد تا طعم مدیترانه ای کلاسیک به آن بدهد. در اسپانیا پیستو را معمولا به عنوان پیش غذا سرو می نمایند.

پالپو آلا گالگا

اختاپوس در غذاهای شهر مادرید اسپانیا نقش اساسی دارد. پالپو آلا گالگا نوعی خوراک اختاپوس است که بسیار محبوب بوده و با ترکیب پاپریکا، نمک سنگ و روغن زیتون تهیه می گردد. پالپو آلا گالگا برای دوستداران غذاهای دریایی طعمی خوشایند دارد.

راهنمای خرید در مادرید

باور کنید یا نه شهر مادرید اسپانیا دارای مراکز خرید بسیار خارق العاده ای با سینماهای غول پیکر، زمین های مینی گلف و حتی پیست های اسکی سرپوشیده است. پس در سفر به این شهر گشت و گذار در مراکز خرید مادرید را از دست ندهید. در ادامه باه شما خواهیم گفت هر یک از این مجموعه ها چه امکاناتی را ارائه می دهند:

مرکز خرید Centro Comercial Príncipe Pío

Principe Pio یکی از مراکز خرید پرطرفدار در مادرید است زیرا دقیقاً در مرکز شهر نهاده شدهو شما می توانید یک روز پر هیجان را در اینجا بگذرانید، خرید کنید، غذا بخورید و روز را با یک فیلم خوب به خاتمه برسانید. از میان بسیاری از مغازه هایی که می توانید در اینجا پیدا کنید، می توان به زارا، ماسیمو دوتی، مانگو، اویشو، پول اند بیر، زارا هوم و غیره اشاره نمود. رستوران ها: Vips، Burger King، MacDonalds، Wok Wok.

ساعت کاری: شنبه، دوشنبه، سه شنبه، پهارشنبه، چنجشنبه و آدینه ساعت 10 صبح تا 10 شب و یکشنبه ها ساعت 11 صبح تا 10 شب

مسیرهای دسترسی:

  • Metro lines: 6, 10 or ramal (from Opera), Línea 6 - Circular
  • Cercanías lines: C1, C7, C10
  • Bus lines: 25, 39, 41, 46, 75, 138, Circular 1, Circular

مرکز خرید La Gavia

La Gavia یکی از بزرگترین مراکز خرید در اسپانیا و حتی در اروپا است که می توانید در زیر نور خورشید هر چیزی را که می خواهید پیدا کنید. بعضی از محبوب ترین فروشگاه ها عبارتند از IKEA، Primark، Zara، Massimo Duti، FNAC و غیره.

ساعت کاری: از ساعت 10 صبح تا 10 شب

مسیرهای دسترسی:

  • Bus lines: 142 and 145
  • Metro line: Las suertes

مرکز خرید La Vaguada

La Vaguada یک مرکز خرید بزرگ است که در Barrio del Pilar واقع شده است. به اندازه کافی بزرگ است که چندین مغازه و رستوران دارد، اما به اندازه کافی کوچک است تا گم نشوید و بتوانید بعدازظهر آرامی را سپری کنید.

ساعت کاری: از 10 صبح تا 10 شب

مسیرهای دسترسی:

  • Bus lines: 42 , 49 , 67,83 , 124, 126 , 127, 128 , 132, 133 , 134, 135, 137 , 147 , N18 , N19
  • Metro lines: 9 (Barrio del Pilar Herrera Oria) & 7 (Peñagrande)

مرکز خرید Madrid Xanadú

Xanadu یکی از برترین مراکز در مادرید است. این مجموعه هر آنچه را که برای خرید و سرگرمی انتظار دارید ارائه می دهد، حتی یک پیست اسکی. علاوه بر لباس فروشی ها و رستوران ها، در اینجا تعداد زیادی فعالیت سرگرم نماینده مانند بولینگ، مینی گلف، پیست اسکی و موارد دیگر خواهید یافت!

ساعت کاری: از 10 صبح تا 10 شب

مسیرهای دسترسی:

Bus: From Príncipe Pío:528, 534, 539, 541, 545, 546, 547 y 548

برای مشاهده قیمت و خرید تور اسپانیا از وبلاگ آقای عابدی کلیک کنید.

if($atts[name] === دبی) $atts[name] = امارات; ?> خرید تور اسپانیا

مراکز سرگرمیی و تفرجی مادرید

شهر مادرید اسپانیا علاوه بر جاذبه های تاریخی، مکانسرگرمیی متنوعی را در خود دارد که می توانند روزهای سفر شما را هیجان انگیزتر نمایند. در ادامه با معروفترین مراکز سرگرمیی . تفرجی مادریئ آشنا می شویم:

پارک رتیرو

پارک بوئن رتیرو که معنی آن در کلمه پارک استراحتگاه دلپذیر است، یکی از برترین مکان های سرگرمیی در مادرید برای کسانی است که مشتاق هستند مدتی را در آرامش و سکوت بگذرانند. این باغ های سلطنتی در مساحتی حدود 350 هکتار نهاده شده و فعالیت های مجذوب نمایندهی مانند قایق سواری، نمایشگاه های هنری و غیره را ارائه می دهند.

ساعت بازدید: اپریل تا سپتامبر از 6 صبح تا نیمه شب، اکتبر تا مارچ 6 صبح تا 10 شب

آدرس: Plaza de la Independencia, 7, 28001 Madrid

ورود به پارک رایگان است.

کاخ کریستال

اگرچه این بنای جادویی در داخل پارک بوئن رتیرو که در بالا ذکر شد واقع شده است، اما به قدری زیباست که می توان آن را به صورت جداگانه در لیست مکان های سرگرمیی مادرید قرار داد. Palacio de Cristal که یکی از مکان های مورد علاقه برای بازدید در مادرید برای مردم محلی و گردشگران به شمار میرود، کاملاً از شیشه و فلز ساخته شده و برترین مکان برای نمایش مجذوب نمایندهیت گیاهان و جانوران در طول نمایشگاه های عمومی است.

ساعت بازدید: تمامی روزهای هفته از 10 صبح تا 10 شب

آدرس: Paseo República de Cuba, 4, 28009 Madrid

مبلغ ورودی 10 یورو برای هر نفر

بازار سن میگل

بازار سن میگل از مکان های سرگرمیی شلوغ شهر مادرید اسپانیا است که در نزدیکی میدان پلازا مایور نهاده شده، بازاری سرپوشیده که به گردشگران این امکان را می دهد تا زندگی مردم محلی مادرید را از نزدیک ببینند. در داخل بازار علاوه بر فروشگاه های رنگارنگ انواع غذاهای محلی نیز ارائه می گردد.

ساعت کاری: از یکشنبه تا چهارشنبه 10 صبح تا نیمه شب، از پنجشنبه تا سه شنبه 10 صبح تا 2 نیمه شب

آدرس: Plaza de San Miguel, s/n, 28005 Madrid

ورودی رایگان است.

درب خورشید

Puerta del Sol یکی از میدان های تاریخی مادرید است که به عنوان نقطه تقاطع خیابان های Calle Alcalá، Calle Arenal، Calle Preciados و Calle Mayor به شمار می رود. Puerta del Sol با داشتن بعضی از برترین مکان های تماشای شهر مانند ساعت Casa de Correos، مجسمه درخت خرس و توت فرنگی، و مجسمه Mariblanca، در واقع یکی از برترین مکان ها برای بازدید در مادرید است.

ساعت بازدید: آزاد

آدرس: C. Mayor, C. Alcala, 28013 Madrid

راهنمای حمل و نقل عمومی در مادرید

سیستم حمل و نقل عمومی در شهر مادرید اسپانیا به داشتن خطوط منظم و سریع در سراسر قاره اروپا معروف است. این شهر 13 خط مترو، بیش از 170 خط اتوبوس (EMT)، 3 خط تراموا و 10 خط کرکانیاس (قطارهای محلی که مرکز شهر را به حومه شهر پیوند می دهند) دارد.

قیمت بلیط مترو و اتوبوس در مادرید بسیار مقرون به صرفه است. به عنوان مثال قیمت هر بلیط تنها 1/50 الی 2 یورو بوده و حتی با خرید بلیط 10 روزه فقط 12 یورو پرداخت خواهید کرد. نکته مهم اینکه این بلیط ها را هم هبرای مترو و هم برای اتوبوس می توان استفاده کرد.

برای خرید بلیط می توانید به باجه های بلیط در ایستگاه ها و یا دستگاه های اتوماتیک مراجعه کنید. کار با این دستگاه ها بسیار آسان بوده و راهنمای استفاده دارند.

مترو مادرید 282 خط فعال دارد که دسترسی مسافران را به تمام نقاز شهر و حتی اطراف مادرید امکان پذیر می نماید. متروها از 06:00 تا 01:30 با فاصله 5 دقیقه ای بین قطارها خدمات خود را ارائه می دهند.

اتوبوس های استاندارد EMT قرمز نیز از دیگر راه های حمل و نقل عمومی در مادرید شناخته می شوند. این اتوبوس ها در مسیرهای منظمی بین ساعت 6:30 و 22:30 فعال می باشند.

فصول مختلف سال و تاثیر آن بر سفر به مادرید

با توجه به موقعیت مکانی شهر مادرید اسپانیا دو فصل بهار و تابستان را می توان برترین زمان برای سفر به مادرید دانست. در این فصل ها هوا بسیار معتدل بوده و شما می توانید بدون دغدغه از جاذبه های گردشگری مادرید تماشا کنید.

برترین زمان سفر به مادرید برای بازدید از جاذبه های تاریخی

از آنجا که تابستان های مادرید از نظر گردشگری بسیار شلوغ است اگر می خواهید مدت زمان کمتری را در صف های ورودی صرف کنید بهتر است پاییز و اوایل زمستان را برای سفر انتخاب کنید. در نیمه دوم سال مادرید خلوت تر شده و شما به راحتی می توانید از جادبه های تاریخی مانند کاخ سلطنتی یا موزه پرادو تماشا کنید.

برترین زمان سفر به مادرید برای تماشا مسابقات گاوبازی

فستیوال های گاو بازی مادرید بین ماه های اردیبشت تا اوایل مهر ماه برگزار می شوند.

برترین زمان سفر به مادرید برای خرید

برترین زمان سفر به مادرید برای خرید دو فصل تابستان و زمستان هستند. چرا که در این فصل ها جشنواره های خرید برگزار شده و می توانید اجناس را با تخفیف های باورنکردنی بخرید.

معرفی مهمانداری ها و هتل های مادرید

شهر مادرید اسپانیا با انواع میهمانخانه ها و هتل های 3 تا 5 ستاره از گردشگران خود پذیرایی می نماید. در ادامه برترین هتل های این شهر را معرفی می کنیم:

هتل های 3 ستاره در مرکز مادرید

  • Blume Cruz Suites
  • مسافرخانه Alhambra Suites
  • Hostal Alexis Madrid
  • هتل Victoria 4 Puerta Del Sol

هتل های 4 ستاره مادرید

  • هتل کاتالونیا اتوکا (Catalonia Atocha)
  • هتل امپرادور مادرید (Emperador)
  • هتل سانتو دومینگو (Hotel Santo Domingo)
  • هتل پرچیادوس (Preciados)
  • هتل اروستارز سنترال (Eurostars Central)
  • هتل دیر مادرید (Dear Hotel Madrid)
  • هتل کاتالونیا گرن ویا (Catalonia Gran Vía)
  • هتل لیابنی (Hotel Liabeny)

هتل های 5 ستاره مادرید

  • هتل ان اچ کالکشن مادرید پالاسیو د تپا (NH Collection Madrid Palacio de Tepa)
  • هتل یورواستارز مادرید تاور (Eurostars Madrid Tower)
  • هتل پوئرتا امریکا (Hotel Puerta America)
  • هتل اربن (Hotel Urban)
  • هتل یورواستارز سوییتز میراسیرا (Eurostars Suites Mirasierra)
  • هتل ریتز مادرید (Hotel Ritz Madrid)

سخن آخر

در این مطلب درباره شهر مادرید اسپانیا صحبت کردیم. شهری که عنوان قلب تپنده اسپانیا را از آن خود نموده و با سرگرمیات متنوع، جاذبه های تاریخی باشکوه و هتل های شیک از میهمانان خود پذیرایی می نماید. در پایان یادآور می شویم که جهت رزرو تور اسپانیا و اقامت در مادرید می توانید با همکاران ما ور واحد تورهای خارجی در ارتباط باشید.

سوالات متداول

چرا شهر مادرید اسپانیا تا این اندازه معروف شده است؟

مادرید به لطف داشتن آب و هوای عالی، معماری های باشکوه و فرهنگ و هنر غنی به یکی از پرطرفدارترین شهرهای اروپا تبدیل شده است.

در3 روز می توان از جادبه های مادرید تماشا کرد؟

3 روز در مادرید زمان مناسبی برای بازدید از جاذبه های اصلی مانند کاخ سلطنتی و ال پرادو، کاوش در فضاهای سبز زیبای مادرید، مانند ال رتیرو، و لذت بردن از محیط در بسیاری از محله های پر جنب و جوش مانند لاتینا است.

برای مشاهده قیمت و خرید تور اسپانیا از وبلاگ آقای عابدی کلیک کنید.

if($atts[name] === دبی) $atts[name] = امارات; ?> خرید تور اسپانیامنبع: ستاره ونک

به "معرفی شهر مادرید اسپانیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی شهر مادرید اسپانیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید