چند پیشنهاد مالی برای زیباسازی مقرون به صرفه آشپزخانه

به گزارش وبلاگ آقای عابدی، اگر برای دکوراسیون آشپزخانه خود که به مرور زمان درخشش خود را از دست داده به پیشنهادهای با طراوت احتیاج دارید ، این مقاله برای شما مناسب است. ایده ها و پیشنهادهایی که برای طراحی آشپزخانه زیبا ارائه خواهیم داد به شما این امکان را می دهد که فضای آشپزخانه خود را به کاربردی ترین و به صرفه ترین شکل تازه کنید. پس با ما همراه باشید.

چند پیشنهاد مالی برای زیباسازی مقرون به صرفه آشپزخانه

بازسازی دکوراسیون آشپزخانه

بازسازی دکوراسیون آشپزخانه با در نظر گرفتن تجهیزاتی مانند کالاهای سفید ، محصولات داخلی ، مبلمان و حتی کابینت های مدولار آشپزخانه می تواند بسیار پرهزینه و جامع باشد. در عوض می توانید دکوراسیون آشپزخانه خود را با نوآوری های کوچک تازه کنید. پیشنهادات این مقاله را از دست ندهید که شما را از یک نوسازی پرهزینه نجات می دهد.

لوازم کوچک رنگ روشن

در این دکوراسیون آشپزخانه شیک که به سبک مدرن تزیین می گردد ، لوازم خانگی کوچک با رنگ های فیروزه ای خود جلب توجه می نمایند. این لوازم آشپزخانه که با سطوح براق و رنگ های زنده شان بسیار زیبا به نظر می رسند ، قادرند زیبایی هر آشپزخانه ای را بیافزایند. اگر به تغییرات کوچکی در دکوراسیون آشپزخانه خود احتیاج دارید ، این وسایل را ارزیابی نمایید که با تصاویر تزئینی خود آشپزخانه شما را زیبا می نمایند.

یادداشت ها یا تخته های سفید

بعلاوه می توانید از تابلوهای نوشتاری و یادداشت برای اهداف تزئینی در دکوراسیون آشپزخانه بهره ببرید که در بسیاری از موضوعات از دستور العمل گرفته تا یادداشت های کوچک کارایی ارائه می دهند. اگر روی قسمتی از دیوار آشپزخانه شما لکه یا علامت بدی وجود دارد ، با گذاشتن تخته های سفید یا سیاه یادداشت این علائم آزاردهنده را استتار کنید. بدین ترتیب هم دکوراسیون دیوار خود را تازه می کنید و هم یک ظروف آشپزخانه مفید به دست خواهید آورد.

چراغ های اضافی

افزودن چراغ ها یک راه چاره موثر است که می توانیم آن را به ویژه برای دکوراسیون آشپزخانه های باریک و تاریک توصیه کنیم. با عناصر روشنایی اضافی ، هم می توانید آشپزخانه خود را روشن نموده و هم آشپزخانه خود را با عناصر نورپردازی تزئینی زیبا کنید.

پریزها و کلیدهای تزئینی

تجهیزات آشپزخانه دائماً در معرض روغن و گرد و غبار هستند ؛ زیرا آشپزخانه ها محلی برای پخت و پز هستند. به همین علت است که پریز ، کلید ، روشنایی ، کابینت و بسیاری از عناصر دیگر باید به طور مرتب تمیز شوند. اگر به طور منظم از کابینت ها و مبلمان نگهداری می کنید ، باز هم تمیز کردن سوکت ها و کلیدها را از قلم نیاندازید. بنابراین ، هر چند وقت یکبار تنو نظافت پریزها و کلیدها می تواند دکوراسیون آشپزخانه شما را تازه کند.

دستگیره کابینت و کشو

با تنو هر چند وقت یکبار دستگیره های کابینت که در معرض همین مشکل روغن کاری و آلودگی قرار می گیرند ، دکوراسیون خود را زیباتر کنید. وقتی دستگیره های تغییر رنگ داده ، شکسته یا پوست پوست شده را دور بیندازید و آن ها را با دسته های شیک تر و نوتر جایگزین کنید ، متوجه تغییر محیط خواهید شد ؛ یک راه چاره مالی و عملی.

وسایل تزئینی آشپزخانه

وسایل کوچک آشپزخانه مانند سینی ، شیشه ، چاقو ، ظروف صابونی نیز می توانند دکوراسیون آشپزخانه شما را زیبا نمایند. این اقلام کوچک را که متناسب با سبک و تعادل رنگ دکوراسیون خود انتخاب خواهید کرد ، آشپزخانه شما را هم از نظر عملی و هم از نظر مالی نو می نمایند.

سازمان دهندگان کشویی

کشوهای نامرتب برای هر آشپزخانه ای آزاردهنده هستند. یک راه آسان و زیبا برای مقابله با این موضوع وجود دارد. از طریق جدانماینده کشو می توانید کشوهای خود را به محفظه های مفید تقسیم نموده و آنها را مرتب تر کنید.

ماشین ظرفشویی را تازه کنید

یکی از وسایلی که در آشپزخانه به چشم می خورد ماشین ظرفشویی است. هر چند وقت یکبار آبکش آن را تنو کنید که به مرور زمان فرسوده می گردد و آثار زنگ زدگی و کثیفی در اثر آب دارد. این هم یک راه چاره بهداشتی و هم یک راه چاره تزئینی خواهد بود.

شیرهای سینک را تنو کنید

با تعویض شیرهای سینک که به مرور زمان با زنگ زدگی و لکه های آهکی درخشش خود را از دست می دهند ، آشپزخانه خود را تازه کنید. علاوه بر این ، اگر باتری های آهکی داخل کنترل ها در حین استفاده مشکل ایجاد می نمایند ، تعویض باتری نیز یک راه چاره کاربردی است.

فضاهای ذخیره سازی خود را با قفسه ها و آویزها افزایش دهید

می توان گفت هر چه فضای ذخیره سازی در دکوراسیون آشپزخانه بیشتر باشد ، آشپزخانه مفیدتر خواهد بود. در حالی که فضای ذخیره سازی اشپزخانه خود را با قفسه ها و چوب لباسی های تزئینی افزایش می دهید ، جزئیات شیک را نیز به دکوراسیون آن اضافه کنید. چوب لباسی های فلزی به کار رفته در این نوع دکوراسیون هم با سبک و هم با پلان آشپزخانه کاملا مطابقت دارد.

کابینت آشپزخانه را برای ظاهری نو رنگ آمیزی کنید

رنگ آمیزی کابینت ها یکی از موثرترین راه های زیباتر کردن دکوراسیون آشپزخانه محسوب می گردد. سوال اینجاست که هنگام رنگ آمیزی کابینت آشپزخانه باید از کجا آغاز کنید؟ کارشناسان قبل از هر کاری با برداشتن درها آغاز می نمایند. بیشتر آنها فقط روی لولاها باز می شوند ؛ زیرا اگر به صورت افقی رنگ می کنید کمتر در معرض نشتی و چکه قرار می گیرد.

سپس به سادگی لولاها را با ماسک بپوشانید. همواره دستگیره ها را از کابینت جدا کنید. یک پیچ گوشتی شارژی سرعت کار را در اینجا افزایش می دهد. روزنامه ای برای محافظت از کف آشپزخانه زیر آن پهن کنید. پس از کشیدن سمباده ؛ گرد و غبار را با یک پارچه مرطوب پاک کنید و بگذارید کاملا خشک گردد. اکنون با پاشیدن رنگ به کابینت های آشپزخانه خود جان تازه ای بدهید. نتیجه یک سطح صاف و زیبا خواهد بود که ماندگاری کافی برای مقاومت در برابر ضربه ها و پاک کردن مکرر را دارد.

آنچه که احتیاج دارید

مواد شوینده چربی زدا

چسب و ماسک پوشاننده

پیچ گوشتی

سمباده

رنگ کابینت آشپزخانه

منبع: اتاق

به "چند پیشنهاد مالی برای زیباسازی مقرون به صرفه آشپزخانه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چند پیشنهاد مالی برای زیباسازی مقرون به صرفه آشپزخانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید