قیمت کوییک R تیپ S رسماً اعلام شد ، بررسی ویژگی های فنی و امکانات

به گزارش وبلاگ آقای عابدی، قیمت کوییک R تیپ S به طور رسمی از سوی سایپا اعلام شد. کوییک RS تیپ نوی از این محصول سایپا است که در بحث امکانات رفاهی، تفاوت هایی با تیپ عادی کوییک S دارد. گروه خودروسازی سایپا، این محصول نو خود را 18 میلیون و 58 هزار تومان گران تر از کوییک S قیمت گذاری کرد و قرار است به زودی به دست متقاضیان خرید آن برسد.

قیمت کوییک R تیپ S رسماً اعلام شد ، بررسی ویژگی های فنی و امکانات

بیت ران - محمد فتح اللهی: در حالی که روزهای آخر مرداد ماه را پشت سر می گذاریم، گروه خودروسازی سایپا قیمت کوییک R تیپ S را برای مرداد ماه 1402 اعلام کرد.

این خودروساز، قیمت کوییک R تیپ S را 286 میلیون و 252 هزار تومان اعلام کرد. پرداخت این مبلغ از سوی مشتریان سایپا در شرایطی انجام خواهد شد که سایپا این خودرو را هم با رینگ فولادی به بازار ارائه می کند. مهمترین تفاوت ظاهری این خودرو را نمونه S هم سقف دو رنگ آن است که کاملاً در کنار مدل S این خودرو خودنمایی می کند.

براساس اطلاعات اعلامی از سوی سایپا، کوییک R تیپ S دارای فرمان چند منظوره، پوشش چرمی صندلی ها، نمایشگر 7 اینچی برای مولتی مدیا، سنسور نور، نمایشگر اندازه فشار باد تایرها، دوربین دید عقب و سامانه ناوبری GPS است.

علاوه بر این موارد، ترمزهای ABS و EBD، ایربگ های سرنشینان جلو، تهویه مطبوع نیمه اتوماتیک، آیینه های جانبی برقی، سنسور پارک عقب، چراغ روشنایی روز، تنظیم شش حالته دستی صندلی راننده و چهار حالته صندلی سرنشین کناری، شیشه های برقی، کامپیوتر سفری و پورت USB هم از دیگر امکانات رفاهی این خودرو به شمار می روند.

این محصول 1065 کیلوگرمی می تواند 41 لیتر بنزین در باک خود جای دهد. مصرف آن هم براساس اعلام سایپا، 7.2 لیتر در ازای پیمایش هر صد کیلومتر است.

لامبورگینی Lanzador الکتریکی با 1341 اسب بخار قدرت معرفی شد

بهمن رسپکت زیر تست پر فشار وبلاگ آقای عابدی چه کرد؟ / لات کوچه خالی!

بادی کیت لاماری ایما X فابریک است یا در تهران تولید می شود؟ / ماجرای انتشار یک فیلم

جزئیات آیین نامه واردات خودرو دست دوم اعلام شد

ورود 5 هزار دستگاه خودرو وارداتی به گمرکات و بنادر کشور

منبع: بیت ران

به "قیمت کوییک R تیپ S رسماً اعلام شد ، بررسی ویژگی های فنی و امکانات" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت کوییک R تیپ S رسماً اعلام شد ، بررسی ویژگی های فنی و امکانات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید