برترین ماشین برای مسافرکشی کدام است؟ برترین ماشین برای کار در تاکسی اینترنتی کدامند؟

به گزارش وبلاگ آقای عابدی، اگر شغلتان مسافرکشی است یا می خواهید این کار را به عنوان شغل دوم امتحان کنید، این که چه ماشینی دارید هم مهم است. معمولا انتخاب راننده ها در زمینه برترین ماشین برای مسافرکشی مواردی هستند که در عین داشتن قیمتی کم، بدنه ای مستحکم و مصرف سوخت پایینی دارند.

برترین ماشین برای مسافرکشی کدام است؟ برترین ماشین برای کار در تاکسی اینترنتی کدامند؟

فرقی نمی کند که قصد ثبت نام راننده آنلاین برای تپسی را دارید یا می خواهید آزاد کار کنید؛به هر حال گزینه هایی هستند که آن ها را به عنوان ماشین مناسب برای مسافرکشی می شناسیم.

اگر در پی شناخت این خودروها هستید، با ما همراه باشید.

برترین ماشین برای کار در تاکسی اینترنتی کدامند؟

ماشین های زیادی در بازار خودرو ایران وجود دارند که از آن ها نه تنها به عنوان خودرو شخصی بلکه به عنوان ماشین مسافرکشی مخصوصا برای تاکسی اینترنتی استفاده می گردد.

چنین ماشین هایی به ویژه در بازار پرنوسان قیمت ماشین، هزینه مناسبی دارند و با شرایط خرید فوق العاده یا اقساطی می توان آن ها را خریداری کرد.

این ماشین ها معمولا مصرف سوخت کم و قطعات مقرون به صرفه تری دارند تا هزینه های جانبی راننده را پایین بیاورند. بدنه و اتاق شان استاندارد است تا مسافران احساس رفاه بیشتری در طول سفر با آن ها داشته باشند. البته با داشتن اتاق استاندارد، رانندگان هم امکان جابجایی تعداد مسافران بیشتری را خواهند داشت.

مسافرکشی با ماشین شخصی

اگر نگاهی به آمار و ارقام بیندازیم، به گفته رئیس پلیس هدایت و رانندگی تهران بزرگ امروزه حدود 40 درصد از سفرها به وسیله ماشین شخصی صورت می گیرد.

همین امر باعث شده تا قوانینی در این رابطه وضع گردد. با توجه به قانون وضع در سال 1395، مسافرکشی با خودروی شخصی ممنوع است و در صورت تخلف از این قانون، راننده خاطی با جریمه نقدی روبه رو خواهد شد. جریمه مسافرکشی با خودرو شخصی برای بار اول جریمه نقدی و برای بار دوم، جزای نقدی به همراه سه روز توقیف خودرو است.

به این صورت افرادی که قصد دارند با ماشین شخصی مسافرکشی نمایند، باید در عضویت رانندگان تاکسی اینترنتی یا دیگر شرکت های تاکسیرانی قرار بگیرند و تمامی مجوزهای لازم را کسب نمایند.

برترین ساعات مسافرکشی

آیا می دانستید که برای مسافرکشی ساعت هایی طلایی وجود دارد که عایدیتان در آن موقع ها از هر موقع دیگر بیشتر است؟

طبق یک آنالیز کامل و دقیق از رانندگان در زمینه عایدی تپسی، در نوبت صبح از ساعت 9 تا 11 که مصادف با رفتن مردم به محل کارشان است و در عصر از ساعت 16 تا 20 که زمان بازگشت افراد به سمت خانه است، پرعایدیترین ساعات برای مسافرکشی مخصوصا برای تاکسی های اینترنتی محسوب می شوند. معمولا در این زمان ها درخواست تاکسی زیاد است و قیمت ها هم بالاتر می رود.

تاکسی اینترنتی تپسی

اگر به فکر داشتن عایدیی مناسب و نسبتا ثابت با مسافرکشی هستید، می توانید به جمع رانندگان تاکسی اینترنتی تپسی بپیوندید.

با تپسی امکان تسویه اعتبار در لحظه را خواهید داشت و می توانید با انتخاب مقصد دلخواه، در مسیر دلخواهتان مسافرکشی کنید.

بعلاوه همانطور که برای مسافر گزینه امنیت سفر وجود دارد، سفیران می توانند در صورت احتیاج با واحد امنیت تپسی تماس اضطراری برقرار نمایند.

در تپسی طرح های تشویقی زیادی برای رانندگان تعریف شده است و خرید لوازم ماشین با تخفیف ویژه از دیگر مزایای عضویت در تپسی است.

برترین ماشین برای کار در تپسی چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

امنیت و رفاه مسافران و سفیران یکی از مهم ترین قوانین تپسی است. از این رو ماشین هایی که به عنوان خودورهای تپسی فعالیت می نمایند باید از نظر فنی سلامت بوده و دارای سیستم تهویه، سرمایش و گرمایش باشند. بعلاوه حفظ نظافت ماشین بسیار مهم است. اگر این شرایط را در کنار دیگر موارد لازم دارید، می توانید به صورت غیرحضوری برای ثبت نام راننده تپسی اقدام کنید.

در اینجا بعضی از ماشین های مناسب کار در تپسی را معرفی می کنیم:

پراید

پراید به علت قیمت پایین و مصرف کمی که دارد، یکی از ماشین های پراستفاده برای مسافرکشی است. پراید از نظر فضا برای پارک در شهرهای بزرگ و ترافیک سرسام آور، مناسب است.

تیبا

تیبا ماشینی کم مصرف و کوچک است و برای عبور از ترافیک شهر شلوغی چون تهران، به گزینه ای مناسب محسوب می گردد.

ساینا

ساینا هزینه نگهداری پایینی دارد، مقرون به صرفه است و امکانات مناسبی در نسخه آپشنال آن وجود دارد.

سمند

سمند نیز یکی از دیگر ماشین های کم مصرف داخلی است که کابینی نرم و موتوری عالی دارد. سمند شتابی ایده آل دارد و برای ماشین مسافرکشی مناسب است.

پژو 405

پژو 405 ماشین بزرگ و راحتی است و بدنه صندلی های آن مقاومت بالایی دارند. البته گفتنی است که هزینه نگهداشت بالاتری نسبت به دیگر ماشین ها دارد.

منبع: فرارو

به "برترین ماشین برای مسافرکشی کدام است؟ برترین ماشین برای کار در تاکسی اینترنتی کدامند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین ماشین برای مسافرکشی کدام است؟ برترین ماشین برای کار در تاکسی اینترنتی کدامند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید