مشخصات، قیمت و تاریخ عرضه هر چهار مدل آیفون 12 فاش شد

به گزارش وبلاگ آقای عابدی، یکی از افشاگران مشهور چینی ساعاتی قبل جزئیات هر چهار مدل آیفون 12 را لو داد و همچنین طبق اعلام او، در این مراسم به غیر از این گوشی ها، فقط شاهد رونمایی از اسپیکر هوشمند هوم پاد مینی خواهیم بود. طبق آنالیز های انجام شده، این افشاگر که با نام کاربری Kang در شبکه اجتماعی Weibo فعالیت دارد، تا حالا چندین مرتبه جزئیات محصولات اپل را به درستی پیش بینی نموده است.

مشخصات، قیمت و تاریخ عرضه هر چهار مدل آیفون 12 فاش شد

همان طور که انتظار داشتیم، اپل هفته آینده از 4 گوشی به نام های آیفون 12 مینی، آیفون 12، آیفون 12 پرو و آیفون 12 پرو مکس رونمایی خواهد نمود. هر 4 مدل از اینترنت 5G پشتیبانی می نمایند اما فقط مدل های مختص بازار آمریکا با فناوری امواج میلی متری سازگار هستند. از دیگر ویژگی های مشترک بین آن ها می توانیم به استفاده از نمایشگر Super Retina XDR اشاره کنیم که سال گذشته مدل های پرو آیفون 11 پرو همراه با این نمایشگر راهی بازار شدند.

ضمناًً اپل از محافظ نمایشگر بهتری استفاده نموده که مقاومت آن ها را برابر ضربات افزایش می دهد. یکی دیگر از ویژگی های مشترک هر چهار مدل، بهره گیری از استاندارد Dolby Vision HDR است. در ادامه به دیگر جزئیات مطرح شده از طرف این افشاگر می پردازیم؛

  • آیفون 12 مینی با نمایشگر 5.4 اینچی و قیمت پایه 699 دلاری راهی بازار می گردد. کاربران برای خرید آن می توانند از بین رنگ های مشکی، سفید، قرمز، آبی و سبز دست به انتخاب بزنند و حافظه داخلی آن هم 64،128 و 256 گیگابایت است. این گوشی از دوربین دوگانه بهره می برد که از دوربین واید و اولترا واید تشکیل شده است. پیش فروش این گوشی از تاریخ 6 یا 7 نوامبر (16 یا 17 آبان) شروع می گردد و از تاریخ 13 یا 14 نوامبر (23 یا 24 آبان) راهی بازار خواهد شد.
  • گوشی بعدی این خانواده آیفون 12 است که از نمایشگر 6.1 اینچی بهره می برد و قیمت پایه آن 799 دلار است. به نظر می رسد اپل برای این گوشی رنگ های مشکی، سفید، قرمز، آبی و سبز را انتخاب نموده و برای حافظه داخلی هم کاربران به 64، 128 و 256 گیگابایت دسترسی دارند. دوربین دوگانه این گوشی مشابه آیفون 12 مینی است و پیش فروش آن از تاریخ 16 یا 17 اکتبر (25 یا 26 مهر) شروع می گردد و از تاریخ 23 یا 24 اکتبر (2 یا 3 آبان) در قفسه فروشگاه ها قرار می گیرد.
  • این افشاگر اعلام نموده که کاربران برای خرید آیفون 12 پرو مبتنی بر نمایشگر 6.1 اینچی باید حداقل مبلغ 999 دلار بپردازند. این مدل در رنگ های طلایی، نقره ای، گرافیت و آبی عرضه می گردد و از سه ظرفیت حافظه داخلی 128، 256 و 512 گیگابایت بهره می برد. در پنل پشتی این گوشی دوربین سه گانه تعبیه شده که از دوربین های واید، اولترا واید و تله فوتو با قابلیت زوم اپتیکال 4 برابری تشکیل شده است. همچنین در کنار آن ها، سنسور LiDAR هم قرار گرفته است. این افشاگر مدعی شده پیش فروش این گوشی از تاریخ 16 یا 17 اکتبر (25 یا 26 مهر) شروع می گردد و از تاریخ 23 یا 24 نوامبر (2 یا 3 آبان) به دست کاربران می رسد.
  • در نهایت باید به گوشی آیفون 12 پرو مکس اشاره کنیم که مبتنی بر نمایشگر 6.7 اینچی است و با قیمت پایه 1099 دلار روانه بازار می گردد. این گوشی هم مانند برادر کوچکتر خود در رنگ های طلایی، نقره ای، گرافیت و آبی به دست خریداران می رسد و از نظر حافظه داخلی هم از حداقل 128 گیگابایت و حداکثر 512 گیگابایت ظرفیت بهره می برد. از نظر دوربین و سنسور LiDAR این گوشی تا حد زیادی مشابه آیفون 12 پرو است ولی گویا دوربین تله فوتو این گوشی زوم اپتیکال 5 برابری ارائه می دهد. پیش فروش این گوشی از تاریخ 13 یا 14 نوامبر (23 یا 24 آبان) شروع می گردد و از تاریخ 20 یا 21 نوامبر (30 آبان یا 1 آذر) کاربران می توانند آن را دریافت نمایند.

این افشاگر اعلام نموده که اپل در این رویداد از دو شارژ مگ سیف و قاب سازگار با آن رونمایی خواهد نمود. اپل به مدت چند سال همراه با مک بوک های خود شارژرهای مگ سیف ارائه می کرد که می توانستند به طور مغناطیسی به مک بوک ها وصل شوند و آن ها را شارژ نمایند. همچنین همان طور که انتظار داشتیم، در جعبه این آیفون ها خبری از وجود شارژر و هدفون سیمی نخواهد بود.

در کنار این 4 مدل آیفون 12، اسپیکر هوشمند هوم پاد مینی با قیمت 99 دلار معرفی می گردد. این اسپیکر مانند نسل پنجم اپل واچ از تراشه S5 بهره می برد و از تاریخ 16 یا 17 نوامبر (25 یا 26 مهر) به دست کاربران می رسد. در هر صورت فقط چند روز دیگر در تاریخ 22 مهر این مراسم برگزار می گردد و شاهد رونمایی از آن ها خواهیم بود.

  • آیا آیفون 12 نسبت به آیفون 11 ارزش خرید بیشتری خواهد داشت؟

منبع: The Verge

منبع: دیجیکالا مگ

به "مشخصات، قیمت و تاریخ عرضه هر چهار مدل آیفون 12 فاش شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشخصات، قیمت و تاریخ عرضه هر چهار مدل آیفون 12 فاش شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید