فراوری واکسن کرونا در دنیا با احتیاج همخوانی ندارد، مردم فریب بازار سیاه واکسن را نخورند

به گزارش وبلاگ آقای عابدی، سخنگوی وزارت بهداشت گفت: در شرایط حاضر که همه کشور ها به دنبال واکسن کرونا هستند و حتی فراوری آن به هیچ عنوان با میزان احتیاج جهانی همخوانی ندارد، تصور این که واکسن وارد بازار سیاه کشورمان گردد هم دور از منطق است .

فراوری واکسن کرونا در دنیا با احتیاج همخوانی ندارد، مردم فریب بازار سیاه واکسن را نخورند

سیما سادات لاری سخنگوی وزارت بهداشت در مصاحبه با خبرنگار اجتماعی وبلاگ آقای عابدی، درباره خروج واکسن کرونا از شبکه بهداشت گفت: احتمال خروج واکسن کرونا از شبکه بهداشت به هیچ عنوان وجود ندارد و هر واکسن بر اساس کد مربوطه به یک نفر تزریق شده و اطلاعات آن شخص در سامانه های بهداشت ثبت می گردد؛ بنابراین دقیقا تعیین است که هر واکسن با کد درج شده روی آن به چه فردی تزریق شده است. اطلاعات مربوط به واکسن ها در سامانه های بهداشت و سامانه تی تک سازمان غذا و دارو ثبت می گردد.

وی ادامه داد: در شرایط حاضر که همه کشور ها به دنبال واکسن کرونا هستند و حتی فراوری آن به هیچ عنوان با میزان احتیاج جهانی همخوانی ندارد، تصور این که واکسن وارد بازار سیاه کشورمان گردد هم دور از منطق است و مردم به هیچ عنوان نباید به این ادعا ها توجه و این موارد را باور نمایند.

سخنگوی وزارت بهداشت مطرح کرد: برخورد با خاطیان و کلاهبرداران در زمینه ادعای فروش واکسن کرونا بر عهده وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیست و دستگاه های انتظامی و قضایی باید با این موارد برخورد نمایند که این موضوع به وسیله نیروی انتظامی قابل پیگیری است.

وی بیان نمود: تنها درخواست ما از مردم این است که به هیچ عنوان به این ادعا های واهی مبنی بر فروش واکسن کرونا چه در فضای مجازی و چه در فضای حقیقی و بازار سیاه، توجهی نکرده و هزینه های هنگفت برای این ادعا های نادرست پرداخت ننمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "فراوری واکسن کرونا در دنیا با احتیاج همخوانی ندارد، مردم فریب بازار سیاه واکسن را نخورند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراوری واکسن کرونا در دنیا با احتیاج همخوانی ندارد، مردم فریب بازار سیاه واکسن را نخورند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید