امتیاز ناامید کننده شیائومی می 10 پرو در بخش دوربین سلفی

به گزارش وبلاگ آقای عابدی، وب سایت DxOMark طی آنالیز های انجام شده، انتها امتیاز نه چندان خوب 83 را به دوربین سلفی شیائومی می 10 پرو داد تا بدین ترتیب پرچم دار غول چینی علی رغم عملکرد عالی دوربین اصلی، در این بخش قافله را به پرچم دارهای معروف بازار ببازد.

امتیاز ناامید کننده شیائومی می 10 پرو در بخش دوربین سلفی

شیائومی برای دوربین اصلی می 10 پرو سنگ تمام گذاشت. روی پنل پشتی این محصول یک دوربین 108 مگاپیکسلی با قابلیت های فراوان، یک دوربین فوق عریض و دو دوربین تله فوتو را شاهد هستیم که نهایتا می توانند تا 3.7 برابر عظیم نمایی اپتیکال را ارائه دهند.

اما در بخش سلفی سنسوری به عظیمی 20 مگاپیکسلی را شاهد هستیم که نهایتا می تواند در وضوح 1080P و با سرعت 30 فریم بر ثانیه به ضبط ویدئو بپردازد. با امتیازی هم که این محصول در این بخش کسب کرد، شاهد برابر شدن آن با گوشی گلکسی A71 یا پرچم دارهای قدیمی نظیر آیفون XS مکس هستیم.

بهترین گوشی های شیائومی در سال 2020

البته این امتیاز به صورت کلی بدست آمده و اگر بخواهیم صرفا عکاسی را در نظر بگیریم این گوشی عملکرد نسبتا خوبی از خود به جای گذاشت. خصوصا در شرایط نوری مساعد و جذب نور در ثبت جزئیات مربوط به صورت سوژه ها در تقریبا همه حالت ها.

نقطه ضعف اصلی دوربین سلفی این گوشی محدوده دینامیکی آن است. اگرچه صورت سوژه ها به خوبی توسط این محصول به تصویر کشیده می شوند اما وقتی نقاط روشن زیادی وجود داشته باشد، بازتاب شدید آن را به خوبی می توانیم مشاهده کنیم. همچنین تصاویر ثبت شده دارای ثبات رنگی نیستند و گاهی اوقات در شرایط نوری نامساعد شاهد تغییر رنگ پوست از حالت عادی به قرمز هستیم.

به طور کلی این امتیاز را باید خوب ارزیابی کرد اما در صورتی که گوشی های میان رده به آن دست پیدا نمایند؛ نه محصولی که از یک دوربین 108 مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی خود بهره می برد و به عنوان یک پرچم دار در بازار حضور دارد.

شما عزیزان می توانید برای مشاهده تصاویر بیشتر با کیفیت اصلی که توسط دوربین سلفی شیائومی می 10 پرو ثبت شده اند، روی لینک مربوط به وب سایت Dxomark کلیک کنید.

مشخصات گوشی ردمی K30 اولترا فاش شد

منبع: gsmarena dxomark

منبع: دیجیکالا مگ

به "امتیاز ناامید کننده شیائومی می 10 پرو در بخش دوربین سلفی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امتیاز ناامید کننده شیائومی می 10 پرو در بخش دوربین سلفی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید