یک شرکت داخلی پیروز به تولیدکامپیوتر ماژول همه منظوره در کشور شد

به گزارش وبلاگ آقای عابدی، با کوشش شرکتی دانش بنیان، بردهای کامپیوتری طراحی شده است که قابلیت توسعه برنامه های کاربردی در محیط های ویندوزی را دارد.

یک شرکت داخلی پیروز به تولیدکامپیوتر ماژول همه منظوره در کشور شد

به گزارش گروه علم و پیشرفت وبلاگ آقای عابدی، پکیج کامل کامپیوتر ماژول eSOM3735z، یک مینی کامپیوتر ویندوزی محسوب می گردد که علاوه بر برد کامپیوتری، شامل یک صفحه نمایش 8 اینچی با تاچ خازنی است و به تنهایی می تواند به اسم یک محصول کامل مورد استفاده قرار گیرد.

محصول در ابعاد کوچکی طراحی شده است و قابلیت نصب آسان روی سطوح مختلف مانند دیوار، داخل خودرو، استند، کیوسک و غیره را دارد. این محصول به صورت کربرد یا همراه با برد توسعه هم ارائه می گردد، تا توسعه دهندگان بتوانند با توجه به احتیاج خود، محصولشان را بسازند.

کامپیوتر ماژول با کیفیت بالا و با آبکاری طلا ساخته شده و تمامی قطعات به کاررفته در آن قابلیت کارکرد در رنج دمای صنعتی(20 - تا 80 +درجه سانتیگراد) را دارد. با این ویژگی ها این محصول می تواند به اسم یک راهکار جامع برای کاربری های متنوعی مانند دستگاه فروش اتوماتیک، کیوسک های اطلاع رسانی، نمایشگرهای داخل کابین آسانسور، تین کالینت، ساخت تجهیزات پزشکی، HMI و غیره مورد استفاده قرار گیرد.

این محصول ایران ساخت که توان و دانش متخصصان داخلی را نمایش می دهد باعث افزایش سرعت سیستم عامل می گردد، به طوریکه توانایی اجرای سیستم عامل ویندوز 10 با سرعت بالا را دارد که به صورت پیش فرض روی آن نصب شده است، ولی اگر به هر دلیلی احتیاج به نصب مجدد سیستم عامل باشد، فرایند نصب و اجرای آن راحت تر و سریع تر خواهد بود.

کامپیوتر ماژول همه منظوره با قیمتی کمتر از نمونه خارجی در بازار عرضه شده است و کاربران می توانند با هزینه کمتر به محصولی داخلی و با قیمتی مناسب تر دسترسی داشته باشند. فراوری این محصول و اعتماد بازار اخلی به آن، سالیانه از خروج مقدار قابل توجهی ارز پیشگیری می نماید.

سیستم عامل ویندوزی باعث شده تا این برد چالش های بردهای خاص چند منظوره را نداشته باشد و برنامه نویسان و توسعه دهندگان سیستم های امبدد و اینترنت اشیا بتوانند با سرعت بر روی آن برنامه های کاربردی در محیط های ویژوال استودیو و غیره را توسعه دهند.

منبع: خبرگزاری فارس

به "یک شرکت داخلی پیروز به تولیدکامپیوتر ماژول همه منظوره در کشور شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک شرکت داخلی پیروز به تولیدکامپیوتر ماژول همه منظوره در کشور شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید