کمپدلی: ولاسکو به توانایی و موفقیت من باور دارد، والیبال بانوان ایران استعدادهای زیادی دارد، برترین کارم را نشان خواهم داد

به گزارش وبلاگ آقای عابدی، سرمربی تیم ملی والیبال زنان ایران گفت: نتایج از امروز تا فردا محقق نمی گردد و به زمان احتیاج دارد، فعلا تنها قولی که می خواهم بدهم این است که برترین کارم را نشان دهم.

کمپدلی: ولاسکو به توانایی و موفقیت من باور دارد، والیبال بانوان ایران استعدادهای زیادی دارد، برترین کارم را نشان خواهم داد

به گزارش خبرنگار ورزشی وبلاگ آقای عابدی، نشست خبری الساندرا کمپدلی، سرمربی تازه و ایتالیایی تیم ملی والیبال زنان ایران، صبح امروز برگزار گردید.

کمپدلی در ابتدای این نشست خبری گفت: مربی پایه سوم تیم ملی ایتالیا هستم یعنی می توانم سرمربی تیم ملی مردان ایتالیا باشم. برای بسیاری از باشگاه های لیگ برتر ایتالیا مربیگری کردم و خیلی از بازیکنانی که در لیگ برتر ایتالیا کار می نمایند بازیکنان من بوده اند.

وی اضافه نمود: برای والیبال ملی مردان ایتالیا کار کردم و برای جام بین المللی جوانان به عنوان یاری مربی کار کردم.

کمپدلی اعلام نمود: برای والیبال بانوان به مدت سیزده سال در یکی از استان های ایتالیا به صورت رسمی همکاری داشته ام و برای تمام این سال ها با تیم ملی ایتالیا فعالیت داشته ام. بعلاوه شانس و امکان داشتم که با بسیاری از مربیان بزرگ از جمله خولیو ولاسکو همکاری کنم و توانستم در جلسات درسی دانشگاه دعوتشان کنم.

وی به سابقه مربیگری در والیبال ناشنوایان گفت: علاوه بر مربیگری معلم هستم و در مدارس هدایت و دبیرستان درس می دهم و در دانشگاه برای تکنولوژی های تازه را تدریس می کنم. سال های زیادی در تیم ملی ایتالیا مربیگری کردم. دو پسر 20 و 22 ساله دارم که در سری a و b بازی می نمایند ریکاردو ناشنوا است و امکان می دهد که به والیبال ناشنوایان نزدیک شوم.

سرمربی تیم ملی بانوان ادامه داد: از سال 2016 با والیبال ناشنوایان ایتالیا همکاری کردم و توانستیم مدال نقره ترکیه و در سال 2017 مدال المپیک ناشنوایان و مدال طلای 2019 را کسب کردیم و مدال نقره در بازی های ترکیه را گرفتیم. مربی بودن برای ناشنوایان به رشد و پیشرفت من یاری کرد.

وی درخصوص اهدافش در ایران گفت: اهداف مشترک من و فدراسیون والیبال دو قسمت است. اول ارتقا جایگاه تیم بانوان در آسیا و دوم والیبال را در ایران توسعه دهیم.

کمپدلی در پاسخ به این سوال که برای رسیدن به اهدافتان چقدر زمان لازم دارید؟ گفت: الان نمی توانم به این سوال شما جواب دهم چون والیبال بانوان را کم دیدم. من تمام تیم های آسیایی را می شناسم چون همواره دنبال می کردم و می دیدم مخصوصا چون یکی از دوستانم مربی کره است و نتایج آنها را دنبال می کردم.

وی اعلام نمود: توانستم یک سری از بازی های لیگ برتر را ببینم. سایپا، باریچ و مهرسان را دیدم و در ماه ژانویه ایران نخواهم بود اما بازی تیم ها را دنبال می کنم. متوجه شدم دختران عادت به تمرینات زیادی دارند و بسیار مصمم و متمرکز هستند. خیلی از دختران را دیدم که استعداد دارند تا به سطح بالایی برسند. بر این اعتقاد هستم که ایران استعدادهای زیادی دارد. هنوز پیروز به تماشا بازیکنانی که خارج از ایران هستند، نشده ام.

کمپدلی درباره بازدید از تیم های باشگاهی ایران گفت: قطعا به زودی می توانم با این افراد دیدار کنم. در ایران این امکان را داشتم که از باشگاه هایی مثل پیکان، سایپا، ریف، ذوب آهن و باریچ تماشا کنم و برای من خیلی مهم بود که در والیبال پیشرفت نموده اند و با رئیس و نایب رئیس فدراسیون تماشا کردم و قرار دیدار با نایب رئیس و مربیان داشتم. در این جلسات به این نتیجه رسیدیم که چطور با هم همکاری کنیم از همان اول معین کردم که از مربیان تشکر می کنم که کار پایه را آغاز کردند.

وی اضافه نمود: فقط می خواهم در ایران روش های تازه را اضافه کنم برای شناخت بهتر ویژگی های زنان ایران و برای فهمیدن اینکه چطور هماهنگ کار کنیم.

کمپدلی با اشاره به اینکه می خواهد برترین عملکردش را داشته باشد، اضافه نمود: نایب رئیس و تیم شان افراد بسیار باهوشی هستند و می دانند نتایج از امروز تا فردا محقق نمی گردد و به زمان احتیاج دارد فعلا تنها قولی که می خواهم بدهم این است که برترین کارم را نشان دهم و هر آنچه در توانم هست را برای برترین نتیجه انجام دهم.

وی درباره داشتن بازی تدارکاتی گفت: با فدراسیون درباره این مسئله صحبت کردیم. قطعا با مسائلی که به خاطر ویروس کرونا روبرو بودیم بازی محبت آمیز داشته باشیم برای رشد والیبال ما مهم است.

سرمربی ایتالیایی تیم ملی والیبال بانوان به پاسخ سوال خبرنگاری که از مبلغ قراردادش پرسیده بود گفت: ترجیح می دهم به این سوال شما جواب ندهم. قراردادم یکساله است و فعلا درباره دستیار چیزی نمی دانم و قصد ندارم کسی را از ایتالیا بیاورم. در ایران استعدادهای زیادی وجود دارد با مربیانی که نشست داشتیم همکاری خواهیم داشت.

وی که از امکانات ورزشی ایران هیجان زده شده است، اعلام نمود: از خیلی مسائل هیجان زده شدم. اینجا امکانات خوبی دارد که این فضاها را ندیده بودم. درباره سالن های ورزشی که تمرینات بدنسازی انجام می دهند که از ماشین ها و دستگاه های ورزشی بسیاری استفاده می نمایند و همینطور درباره کمپ های ورزشی که فدراسیون در اختیار بانوان قرار می دهد که عملکرد خیلی خوبی دارد. این یکی از شرایطی است که می توانیم به سرعت پیشرفت کنیم. خیلی متعجب شدم از دخترانی که در ایران والیبال بازی می نمایند چون نشان می دهد که دختران زیادی والیبال بازی می نمایند. قطعا استعدادهای زیادی وجود دارد و فرهنگ ورزشی وجود داشت که حتی در باشگاه ها هم این فرهنگ را دیدم که خیلی خوب با من همکاری می نمایند و شرایط بسیار مهمی هستند که می توانیم پیشرفت کنیم و مسئله دیگر اراده قوی فدراسیون والیبال بانوان است که برای پیشرفت کردن اشتیاق دارد.

سرمربی ایتالیایی تیم ملی والیبال بانوان در پاسخ به این سوال که ضعف بانوان والیبال را در چه مواردی دیدید؟ گفت: به این اعتقاد دارم که باید از نقاط قوت آغاز کنیم. قطعا مسائلی بوده که ضعف بوده و سعی می کنم این نقاط را بهبود بدهم.

کمپدلی در پاسخ به سوال وبلاگ آقای عابدی که در مدت یکسال می تواند به اهدافش جامه عمل بپوشاند؟ گفت: قرارداد یکساله دارم که می توانم تمدید کنم و این قرارداد نمی گوید که نمی توانم پیشرفت کنم. من خیلی زود کار پایه را آغاز کردم و می خواهیم پایه ریزی و برنامه ریزی کنیم که والیبال بانوان پیشرفت کند.

وی ادامه داد: من شانس همکاری با ولاسکو را داشتم و این روزها تلفنی با او صحبت می کنم و حتی او باور دارد که می توانم از پس سرمربیگری تیم ملی پیروز بربیایم.

به گزارش وبلاگ آقای عابدی، اسلامی سرپرست تیم ملی والیبال بانوان درباره پرداخت هزینه کمپدلی از سوی فدراسیون جهانی گفت: قرارداد ایشان را فدراسیون جهانی پرداخت می نماید و فقط هزینه اسکان و تغذیه با فدراسیون است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "کمپدلی: ولاسکو به توانایی و موفقیت من باور دارد، والیبال بانوان ایران استعدادهای زیادی دارد، برترین کارم را نشان خواهم داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کمپدلی: ولاسکو به توانایی و موفقیت من باور دارد، والیبال بانوان ایران استعدادهای زیادی دارد، برترین کارم را نشان خواهم داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید