چگونه در جوکر و مافیا برنده شویم؟

به گزارش وبلاگ آقای عابدی، وحید آقاپور حس ششم قوی و قدرت استدلال را از ویژگی های لازم برای موفقیت در مسابقه مافیا می داند. او درباره برنامه جوکر هم ادامه داد که ایده های هر فرد برای شوخی، با یاری و نظر نویسندگان و کارگردان رخ داده است.

چگونه در جوکر و مافیا برنده شویم؟

به گزارش ایسنا، وحیدآقاپور که در سری تازه مسابقه شب های مافیا حاضر شده است، از راه و روش بازی در این مسابقه گفت.

او درباره آشنایی قبلی اش با این بازی و شرکت در این برنامه، گفت: من با بازی مافیا آشنایی محدودی داشتم؛ یعنی جمعا شاید سه ـ چهار بار بازی نموده بودم. یکی دو بار هم مسابقه شب های مافیا را در شبکه نمایش خانگی دیده بودم و برایم خیلی مجذوب کننده بود. به همین علت وقتی به من پیشنهاد شد پذیرفتم که در این مسابقه حضور داشته باشم.

او درباره مقدار جدی بودنش در این مسابقه، گفت: استراتژی من این است که چیزی که گفتن آن را ضروری می دانم بگویم و چیزی که به نظرم ارزش مطرح کردن نداشته باشد را مطرح نمی کنم. به همین علت آن چه که از من در این مسابقه می شنوید کاملا جدی و در راستای پیشبرد مسابقه است.

آقاپور با اعتقاد بر این که در مسابقه مافیا حس ششم و استدلال هر دو مهم هستند، ادامه داد: استدلال قوی می تواند یاری کند و در عین حال حس ششم قوی هم به همان مقدار می تواند پیش برنده باشد و یاری کند.

این بازیگر درباره تاثیر شرکت در رئالیتی شو ها بر نوع نگاه مخاطب به هنرمندان، مطرح نمود: خیلی سعی کردم که در رئالیتی شو ها خود واقعی ام باشم؛ فیلم بازی نکنم و ادا درنیارم. به چیزی که نیستم تظاهر نکنم و صداقت داشته باشم. به نظرم مخاطب هم کاملا صداقت را درک می نماید و می پذیرد.

آقاپور که چندی پیش در برنامه جوکر هم شرکت نموده است، درباره این برنامه گفت: شرکت در برنامه جوکر تجربه خیلی خوبی بود. تصورم اساسا این نبود. اوایل فکر نمی کردم آن قدر برنامه پرطرفدار باشد. البته می دانستم برنامه موفقی می گردد، ولی نمی دانستم در این حد تماشاگر دارد. بعد از پخش جوکر اظهارنظر های محبت آمیز و از سر لطفی از مخاطبان دریافت کردم که برایم خیلی دلگرم کننده بود.

او در پاسخ به این سوال که شوخی هایی که در جوکر می گردد، چند درصد ازپیش مشخص شده و چند درصد بداهه است، گفت: نویسنده ها پیشنهاد هایی می دادند و شرکت کننده ها هم خودشان پیشنهاد هایی داشتند. این همفکری با تیم نویسندگان و نظر کارگردان، مشخص می نماید که هر شرکت کننده روی کدام شوخی ها تمرکز کند. هر شرکت کننده شوخی هایش را تمرین می نماید و آمادگی ذهنی به دست می آورد. به این علت است که برنامه مجذوب کننده می گردد و شوخی های جانداری اتفاق می افتد. سهم بداهه در این برنامه کمتر است یعنی برنامه ای است که با فکر و ایده جلو می رود.

آقاپور در عین حال تاکید نمود: البته شرکت کننده ها خودشان تمرین می کردند؛ این طور نبود که شوخی ها در جمع تمرین گردد. اگر گروهی تمرین می شد که دیگر شوخی ها برای بقیه خنده دار نبود.

او درباره فعالیت های هنری اخیرش گفت: در حال حاضر تنها کاری که مشغولش هستم سریالی است که آقای سروش صحت برای شبکه نمایش خانگی می سازد. یک سریال کمدی 26 قسمتی است و بهار سال آینده پخش می گردد. در حال تمرین روی یک نمایش هم هستیم که کار آقای حسن معجونی است.

آقاپور در سرانجام در مقایسه تلویزیون و شبکه نمایش خانگی، مطرح نمود: هر دو رسانه های فراگیر و پرمخاطبی هستند. من امیدوارم تلویزیون دوباره به جایگاه قبلی اش بازگردد. اگر برنامه ای مجذوب کننده باشد فرقی ندارد در کدام مدیوم ساخته می گردد.

منبع: فرارو

به "چگونه در جوکر و مافیا برنده شویم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چگونه در جوکر و مافیا برنده شویم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید