نوراللهی: قول می دهم چهارمین قهرمانی لیگ را کسب کنیم، آپشن های من از سال گذشته پرداخت نشده است

به گزارش وبلاگ آقای عابدی، هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: سه سال است که زحمت می کشیم و سال جاری هم قول می دهیم که چهارمین قهرمانی لیگ را کسب کنیم.

نوراللهی: قول می دهم چهارمین قهرمانی لیگ را کسب کنیم، آپشن های من از سال گذشته پرداخت نشده است

به گزارش خبرنگار ورزشی وبلاگ آقای عابدی، احمد نوراللهی پس از فزونی 3 بر یک تیم فوتبال پرسپولیس برابر شهر خودرو مشهد در هفته بیست ویکم لیگ برتر فوتبال، گفت: سال جاری زحمت می کشیم و در لیگ و جام حذفی مدعی هستیم. در آسیا با توجه به نتایجی که کسب کردیم، شرایط مان بد است، اما در لیگ کوشش زیادی می کنیم. هر بازی دنبال سه امتیاز هستیم و به حواشی توجه نمی کنیم. سه سال است که دل طرفداران را شاد نموده ایم و سال جاری هم قول می دهیم چهارمین قهرمانی را بیاوریم.

وی اضافه نمود: سه امتیاز بازی امروز مهم بود. شهر خودرو تیم خوبی داشت و در حفظ توپ خوب عمل می کرد. با سه امتیازی که گرفتیم، فاصله امتیازی مان بیشتر شد، اما هنوز چیزی تمام نشده و امیدوارم مقابل پیکان نیز نتیجه لازم را کسب کنیم.

هافبک پرسپولیس در مورد اینکه گفته می گردد پرداختی به بازیکنان به 50 درصد رسیده است، گفت: حدود 50 درصد را گرفته ایم، اما تا آخر فصل دو ماه بیشتر نمانده و شرایط باید طوری باشد که به تعهدات شان عمل نمایند. انصاری فرد و باشگاه کوشش می نمایند و امیدوارم تا خاتمه فصل مطالبات به نحو احسن پرداخت گردد. آپشن های سال گذشته من تسویه نشده و سال جاری هم 50 درصد گرفته ایم.

نوراللهی اعلام کرد: بازیکنان پرسپولیس سه سال است که برای قهرمانی کوشش می نمایند و سال جاری نیز برای چهارمین قهرمانی. کسب چهارمین قهرمانی خیلی سخت است. امروز طرفداران نبودند، اما می دانیم که قلب شان در خانه های شان با ما بود.

وی در رابطه با عدم برگزاری بازی ها بدون تماشاگر به دلیل ویروس کرونا توضیح داد: شرایط ویژه در کل کشور بوجود آمده و تابع فدراسیون هستیم. اگر اعلام نمایند که بازی کنیم، موظف به بازی کردن هستیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "نوراللهی: قول می دهم چهارمین قهرمانی لیگ را کسب کنیم، آپشن های من از سال گذشته پرداخت نشده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نوراللهی: قول می دهم چهارمین قهرمانی لیگ را کسب کنیم، آپشن های من از سال گذشته پرداخت نشده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید