تناقض عجیب جابجایی سازمان لیگ با لیگ قهرمانان آسیا

به گزارش وبلاگ آقای عابدی، نوزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران پنجشنبه گذشته به اتمام رسید تا تیم ها برای حضور هرچه بهتر در فصل آینده این مسابقات به دنبال جذب بازیکنان مدنظر خود در جابجایی تابستانی شوند.

تناقض عجیب جابجایی سازمان لیگ با لیگ قهرمانان آسیا

شیوع بیماری کرونا که باعث به تعویق افتادن تقویم بازی های فصل جاری شد زمان پنجره جابجایی تابستانی را نیز دستخوش تغییر کرد تا باشگاه های حاضر در مسابقات فصل آینده از ششم شهریورماه بتوانند با بازیکنان جدید خود قرارداد رسمی ببندند.

کمیته جابجایی سازمان لیگ فوتبال که جلسات متعددی را با مسئولان فدراسیون فوتبال و باشگاه های ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان 2020 آسیا داشت در حالی زمان آغاز پنجره جابجایی را انتخاب نموده که در همان روز تیم های فوتبال پرسپولیس، سپاهان، استقلال و شهرخودرو بایستی لیست نهایی را به AFC ارسال نمایند.

پیگیری های وبلاگ آقای عابدی، نشان می دهد مدیران این باشگاه ها در هفته گذشته نیز جلساتی را با حمیرا اسدی رئیس امور بین الملل فدراسیون داشته اند که قرار است رایزنی های لازم برای دریافت زمان بیشتر از کمیته مسابقات لیگ قهرمانان 2020 آسیا انجام گردد.

ادامه رقابت های لیگ قهرمانان آسیا در حالی از 24 شهریورماه بطور متمرکز در کشور قطر برگزار می گردد که تیم های حاضر باید لیست اولیه خود را به AFC ارسال نمایند و سپس تا انتها وقت اداری دوشنبه ششم شهریورماه اسامی نهایی را با توجه به بازیکنان جدید و خروجی های خود ارائه دهند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "تناقض عجیب جابجایی سازمان لیگ با لیگ قهرمانان آسیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تناقض عجیب جابجایی سازمان لیگ با لیگ قهرمانان آسیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید