مجیدی: نباید فریب جایگاه شهرخودرو را در جدول بخوریم

به گزارش وبلاگ آقای عابدی، سرمربی تیم فوتبال استقلال می گوید تیمش نباید به خاطر جایگاه شهرخودرو در جدول رقابت های لیگ برتر، این تیم را دست بگیرد.

مجیدی: نباید فریب جایگاه شهرخودرو را در جدول بخوریم

به گزارش وبلاگ آقای عابدی، فرهاد مجیدی پنجشنبه شب در نشست خبری قبل بازی تیمش مقابل شهرخودرو در هفته یازدهم رقابت های لیگ برتر اظهار کرد: بازی سختی مقابل شهرخودرو داریم و نباید گول جایگاه این تیم در جدول را بخوریم. برای هر دو تیم بازی مهمی است و در پی پیروزی هستیم.

او درباره محرومان و مصدومان تیمش گفت: دانشگر و مرادی سرماخورده اند و وریا و آزادی به دلیل مصدومیت در کنار ما نیستند.

مجیدی در واکنش به خبری که امروز (پنجشنبه) در مورد حذف استقلال و پرسپولیس از رقابت های لیگ قهرمانان آسیا منتشد،گفت: نظر خاصی در مورد خبر حذف از آسیا ندارم و در مورد این موضوع صحبت نمی کنم.

سرمربی استقلال درباره عملکرد امین قاسمی نژاد در تیمش گفت: در مورد امین قاسمی نژاد باید بگویم که بازیکن خوبی است و تلاشش را می نماید، بنا به شرایط از هر بازیکن استفاده می کنم و فهرست مازادی نداریم. ما بازی به بازی پیش می رویم، در انتهای نیم فصل تصمیم می گیریم که چه بازیکنی به تیم اضافه یا جدا می گردد.

او بعلاوه درباره عملکرد آرش رضاوند گفت: در مورد آرش رضاوند هم باید بگویم که هیچ توجهی به فضای مجازی نداریم. کادر و خودم بازیکنی که باید بازی کند را انتخاب می کنیم و اگر کیفیت لازم را داشته باشد بازی می نماید.

دو تیم استقلال و شهرخودرو، فردا (آدینه) در چارچوب هفته یازدهم رقابت های لیگ برتر، ساعت 15، در استادیوم ثامن الائمه مشهد به مصاف هم می فرایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "مجیدی: نباید فریب جایگاه شهرخودرو را در جدول بخوریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجیدی: نباید فریب جایگاه شهرخودرو را در جدول بخوریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید