نخستین جشنواره فرهنگی، هنری سلامت روان در ایلام برگزار می گردد

به گزارش وبلاگ آقای عابدی، خبرنگاران/ایلام مدیر روابط عمومی بهزیستی استان ایلام از برگزاری نخستین جشنواره فرهنگی، هنری سلامت روان با عنوان سلامت روان را زنده نگه داریم اطلاع داد.

نخستین جشنواره فرهنگی، هنری سلامت روان در ایلام برگزار می گردد

آزاده خرم با اعلام این خبر در گفت وگو با وبلاگ آقای عابدی، با بیان اینکه مخاطبان این جشنواره عموم مردم، اعم از دانش آموزان، دانشجویان، فرهنگیان، کارکنان دستگاه های اجرایی خواهند بود، اظهار کرد: بخش ویژه این جشنواره به اصحاب رسانه اختصاص یافته و می توانند در بخش های مقاله، یادداشت، خبر، گزارش خبری و عکس ویژه رسانه ها در این جشنواره شرکت نمایند.

مدیر روابط عمومی بهزیستی استان ایلام موضوع های جشنواره را بچه ها و سلامت روان ، اهمیت بازی در سلامت روان بچه ها، سلامت روان در دوران کرونا و پسا کرونا، بهداشت روانی در محیط کار ، نقش رسانه ها در ارتقا سلامت روان مردم جامعه و خانواده و مولفه های سلامت روان عنوان نمود.

خرم بخش های این جشنواره را نقاشی، پوستر، انشا نویسی، یادداشت، مقاله نویسی و پیغام های کوتاه با موضوع بهداشت روان ویژه عموم اعلام نمود و گفت: علاقمندان می توانند آثار خود را تا 25 مهرماه به شماره 09187928612 به وسیله پبام رسان واتساپ ارسال نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "نخستین جشنواره فرهنگی، هنری سلامت روان در ایلام برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نخستین جشنواره فرهنگی، هنری سلامت روان در ایلام برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید