ورود خودروهای غیربومی به قم از فردا ممنوع است

به گزارش وبلاگ آقای عابدی، خبرنگاران/قم معاون استاندار اظهارکرد: با توجه به در پیش بودن تعطیلات عید سعید فطر از ساعت 12 فردا تا سرانجام روز شنبه هفته آینده هرگونه تردد بین شهری ممنوع است و دراین راستا تمام ورودی های استان قم مسدود و از ورود پلاک های غیربومی جلوگیری خواهد شد.

ورود خودروهای غیربومی به قم از فردا ممنوع است

بیژن سلیمان پور امروز درجلسه شورای اطلاع رسانی استان قم، اظهارکرد: خروج پلاک های بومی از قم صرفا برای انجام امور اضطراری بصورت غیرحضوری پس ثبت نام به وسیله سامانه ویژه استانداری انجام می گیرد.

وی دربخش دیگری از سخنان خود گفت: میزان رعایت پروتکل های بهداشتی درقم در مقایسه با سایر استانها رضایت بخش است که این نکته از باورهای دینی مردم این استان ناشی می گردد.

وی یادآور شد: سه تبعه هندی مبتلا به کرونا طی روزهای گذشته در قم شناسایی و قرنطینه شده بودند که این افراد امروز به کشور خود باز می گردند.

سلیمانپور همچنین تاکید نمود: امتحان نهایی پایه های نهم و دهم قطعا بصورت حضوری برگزار خواهد شد و تصمیم استان در این رابطه غیرقابل تغییر است.

وی درخصوص واکسیناسیون نیز گفت: تمام دستگاه های اجرایی موظف هستند تا در صورت احتیاج تجهیزات و امکانات خود را برای تسریع در امر واکسیناسیون در اختیار دانشگاه علوم پزشکی قرار دهند.

به گفته وی، واکسن وارداتی کرونا به تایید سازمان غذا و داروی کشور رسیده و تا به امروز موردی مبنی بر ایجاد آسیب جدی و فوت در کشور گزارش نشده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "ورود خودروهای غیربومی به قم از فردا ممنوع است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ورود خودروهای غیربومی به قم از فردا ممنوع است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید