دارابی: سونامی توریست در راه است

به گزارش وبلاگ آقای عابدی، علی دارابی این اظهارات را در مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت توسعه گردشگری ایران عنوان کرد. او بعلاوه با اشاره به مأموریت این شرکت در توسعه زیرساخت های اقامتی در کشور، اظهار کرد: با آنالیز جامعی که از شرایط شرکت توسعه گردشگری داشته ایم، این شرکت روز های سختی را گذرانده و طرحی جامع را به زودی برای تحول در همه عرصه های کاری این شرکت ارائه خواهیم داد.

دارابی: سونامی توریست در راه است

سونامی سفر را عزت الله ضرغامی هم حدود سه ماه پیش مطرح نموده بود. او در روز های نخست شروع مأموریتش در وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفته بود: ان شاءالله اگر واکسن ها زده شد و زمینه ایمنی مردم بیشتر فراهم شد، گردشگری را شدت ببخشیم و پرکار به سمت جلو پیش برویم تا بتوانیم از این شرایط، گردشگری را نجات دهیم. اقدامات لازم در حال اجرا است. من حتی نگران این هستم به فضل الهی وقتی کرونا ریشه کن بگردد در کشور سونامی بزرگ گردشگری ایجاد گردد. ما باید آمادگی داشته باشیم.

علی اصغر شالبافیان، معاون گردشگری این وزارتخانه نیز در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر های نوروزی 1401 در استان خراسان رضوی، این پیش بینی را مطرح نموده که محدودیت های سفر در دو سال گذشته موجب تقاضای انباشته سفر شده است و هم زمانی مناسبت های ماه های رجب، شعبان و عید نوروز، تقاضای سفر زائران داخلی و خارجی را افزایش خواهد داد. او بعلاوه معتقد است: تمایل به زیارت در نوروز 1401 افزایش داشته باشد.

با وجود این پیش بینی ها برای میل شدید به سفر در ماه های پیش رو، که از آن تعبیر به سونامی شده است، اما ستاد ملی مدیریت کرونا که نسبت به سویه نو ویروس کرونا نگرانی هایی را مطرح نموده و بعلاوه وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، به عنوان متولی سفر در کشور هنوز برنامه ای برای مدیریت سفر های داخلی به ویژه برای نوروز 1401 ندارند.

منبع: ایسنا

منبع: فرارو

به "دارابی: سونامی توریست در راه است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دارابی: سونامی توریست در راه است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید