میررحیمی: نمی خواهیم در المپیک فقط شرکت کننده باشیم، هر تیر نعمتی حکم تیر طلایی را داشت

به گزارش وبلاگ آقای عابدی، مجید میررحیمی، سرمربی تیم ملی ریکرو کشورمان مدعی شد که اعضای این تیم فقط به دنبال شرکت در المپیک نیستند، بلکه می خواهند در این مسابقات نتایج خوبی بگیرند.

میررحیمی: نمی خواهیم در المپیک فقط شرکت کننده باشیم، هر تیر نعمتی حکم تیر طلایی را داشت

به گزارش خبرنگار وررشی وبلاگ آقای عابدی، مجید میررحیمی درباره مسابقات کسب سهمیه المپیک در تایلند گفت: رقابت های سختی را در این مسابقات پشت سر گذاشتیم و بچه ها برای تک تک تیرهای خود جنگیدند. امین پیرعلی، نفر اول رنکینگ جهانی را در دور حذفی شکست داد، اما مقابل میلاد وزیری مغلوب گردید. وزیری هم سهمیه المپیک را کسب کرد که این موفقیت را تبریک می گویم.

وی راجع به عملکرد بانوان در این مسابقات گفت: زهرا نعمتی برابر ورزشکاری از هند مغلوب گردید. این ورزشکار نفر اول مسابقات شد. رقابت نعمتی با تیرانداز هندی بسیار نزدیک بود و هر تیر حکم تیر طلایی را داشت. او در نهایت با اختلاف یک امتیاز مغلوب گردید. نیلوفر علیپور نیز از نماینده بوتان مغلوب گردید و کماندار بوتانی در خاتمه سهمیه المپیک گرفت.

سرمربی ریکرو کشورمان در خاتمه گفت: کسب این سهمیه انگیزه ما را بیشتر می کند که در المپیک فقط شرکت کننده نباشیم و نتایج خوبی بگیریم. امیدوارم در مسابقات آلمان هم کسب سهمیه ها ادامه داشته باشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "میررحیمی: نمی خواهیم در المپیک فقط شرکت کننده باشیم، هر تیر نعمتی حکم تیر طلایی را داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "میررحیمی: نمی خواهیم در المپیک فقط شرکت کننده باشیم، هر تیر نعمتی حکم تیر طلایی را داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید