خبرنگاران اردوی تیم ملی شمشیربازی از 29 آذر شروع می گردد

به گزارش وبلاگ آقای عابدی، تهران- خبرنگاران- اردوی تدارکاتی تیم ملی شمشیربازی در اسلحه های اپه و فلوره مردان و اپه زنان جهت کسب آمادگی برای رقابت های انتخابی المپیک توکیو (زون آسیا) از روز شنبه 29 آذرماه اغاز می گردد.

خبرنگاران اردوی تیم ملی شمشیربازی از 29 آذر شروع می گردد

به گزارش وبلاگ آقای عابدی، در این اردو و در اسلحه اپه و در بخش مردان، که به مدت یک هفته به میزبانی مشهد برگزار می گردد، محمد اسماعیلی، محمد رضایی، محمد رضایی طادی و طاهر عاشوری از سوی علی یعقوبیان سرمربی اسلحه اپه ایران به اردوی آمادگی دعوت شدند.

همچنین در اسلحه فلوره مردان هم که در محل آموزشگاه ملی المپیک به مدت یک هفته برگزار می گردد، علیرضا ادهمی، ماهان میرزایی، محمد حسین جعفری و هادی رضوی نیا از سوی محمد میرمحمدی سرمربی تیم فلوره به اردوی آمادگی فراخوانده شدند.

همچنین اردوی آمادگی تیم ملی اسلحه اپه زنان ه میزبانی اصفهان برگزار می گردد. مهسا پوررحمتی، اعظم بختی و سکینه نوری به این اردو دعوت شدند.

مسابقات شمشیربازی زون آسیا در سه اسلحه سابر، فلوره و اپه بهار سال 1400 برگزار خواهد شد. تیم ملی اسلحه سابر ایران به خاطر کسب سهمیه المپیک در این تورنمنت حاضر نخواهد بود اما ملی پوشان 2 اسلحه دیگر برای کسب سهمیه به مصاف رقیبان می فرایند.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران اردوی تیم ملی شمشیربازی از 29 آذر شروع می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران اردوی تیم ملی شمشیربازی از 29 آذر شروع می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید