لغو تمرین تیم ملی دلایل فنی داشت، ملی پوشان تفریح هم می نمایند

به گزارش وبلاگ آقای عابدی، حسام الدین جعفری در حاشیه اردوی تیم ملی کشتی فرنگی در تبادل نظر با خبرنگاران گفت: اردوی کنونی تا روز 25 اردیبهشت ماه در جریان خواهد بود که خوشبختانه بچه ها از ابتدای این اردو با روحیه و انگیزه بالایی در حال تمرین هستند. ما در کنار برنامه های پرفشار تمرینی، برنامه های تفریحی هم برای بالا بردن روحیه فرنگی کاران در نظر گرفته ایم که به همین دلیل اردونشینان تیم ملی به تازگی بصورت گروهی به همراه کادر فنی به سینما رفتند و برای ساعاتی با فراغت از تمرینات، به گردش مشغول شدند.

لغو تمرین تیم ملی دلایل فنی داشت، ملی پوشان تفریح هم می نمایند

وی توضیح داد: اردوی بعدی ما از روز 30 اردیبهشت ماه شروع خواهد شد که طبق برنامه تا روز 9 خرداد ماه ادامه دارد. در اواسط این اردو تیمی منتخب از فرنگی کاران اردونشین به تورنمنت تورلیخانوف قزاقستان خواهند رفت که این مسابقات طی روزهای 4 و 5 خردادماه در شهر آلماتی برگزار می گردد.

سرپرست تیم ملی کشتی فرنگی ادامه داد: ما یک تورنمنت بین المللی دیگر هم برای فرنگی کاران در نظر گرفته ایم که قرار است تیمی منتخب از اردونشینان در تیرماه به جام پیتلاسینسکی لهستان اعزام شوند.

جعفری در انتها در واکنش به تغییر زمان اردوی تیم ملی بعد از بازگشت از رقابتهای قهرمانی آسیا نیز گفت: لغو و تغییر زمان این مرحله از تمرینات، دلیل فنی داشت که محمد بنا و مربیان تیم ملی تصمیم گرفتند با توجه به برنامه تمرینی و خستگی بچه ها، اردو را کمی دیرتر استارت بزنند. در نتیجه با کاهش زمان مرخصی بین اردوها، این مرحله از تمرینات هم با تغییر زمان با تأخیر بسیار اندک برگزار گردید.

به گزارش وبلاگ آقای عابدی، ترکیب تیم منتخب کشتی فرنگی کشورمان برای حضور در تورنمنت تورلیخانوف قزاقستان به توضیح زیر است:

60 کیلوگرم: علیرضا نجاتی

67 کیلوگرم: محمدجواد رضایی

77 کیلوگرم: پژمان پشتام و پیغام بویری

87 کیلوگرم: یوسف قادریان، رامین طاهری، مهدی فلاح و محمدهادی ساروی

97 کیلوگرم: محمد یگانه و آرمان علیزاده

130 کیلوگرم: شهاب قوره جیلی

سرمربی: محمد بنا

مربیان: ایرج اسفندیاری فر و رسول جزینی

داور: محمود مدبر

منبع: خبرگزاری مهر

به "لغو تمرین تیم ملی دلایل فنی داشت، ملی پوشان تفریح هم می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لغو تمرین تیم ملی دلایل فنی داشت، ملی پوشان تفریح هم می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید