لحظه دلهره آور حرکت کامیون حامل کپسول گاز

به گزارش وبلاگ آقای عابدی، حرکت ناگهانی یک کامیون مملو از کپسول گاز صحنه ای دلهره آور را در یکی از جاده های برزیل رقم زد.

لحظه دلهره آور حرکت کامیون حامل کپسول گاز

به گزارش خبرنگار، حرکت ناگهانی یک کامیون حامل کپسول گاز چیزی نمانده بود حادثه ای تلخ را در یکی از مناطق برزیل رقم بزند. در این حادثه این کامیون در حالی که راننده در داخل آن حضور نداشت ناگهان آغاز به حرکت به داخل خیابان کرد. تعدادی از شاهدان عینی با دیدن این صحنه وارد عمل شدند و کوشش کردند تا کامیون را متوقف نمایند.

در ادامه راننده با به خطر انداختن جانش پیروز شد خود را به داخل کامیون رسانده و آن را متوقف کند. این اتفاق در تاریخ 7 آوریل در منطقه ایبیریته واقع در ایالت میناس گرایس برزیل رخ داد.

ویدئویی که توسط دوربین مدار بسته تهیه شده چگونگی وقوع این حادثه را نشان می دهد. در ابتدای این ویدئو در حالی که کامیون در کنار خیابان پارک است دیده می گردد. لحظاتی بعد ناگهان این کامیون آغاز به حرکت می نماید و راننده با دیدن این صحنه برای متوقف کردن آن وارد عمل می گردد.

در این ویدئو مشاهده می گردد در حالی که کامیون پس از عبور از جاده در نقطه ای خطرناک در کنار دیوار نهاده شده این مرد جانش را به خطر انداخته و به هر شکل ممکن وارد آن می گردد. این ویدئو نشان می دهد این راننده در لبه صخره پیروز به متوقف کردن کامیون شده و از سقوط آن جلوگیری کند.

انتشار این ویدئو در یوتیوب و توئیتر مورد توجه کاربران نهاده شد و بسیاری شجاعت راننده را مورد تحسین قرار دادند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "لحظه دلهره آور حرکت کامیون حامل کپسول گاز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لحظه دلهره آور حرکت کامیون حامل کپسول گاز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید