علی نژاد: فدراسیون دوچرخه سواری سال آینده بهره برداری می شود

به گزارش وبلاگ آقای عابدی، مراسم کلنگ زنی احداث ساختمان جدید فدراسیون دوچرخه سواری ظهر امروز چهارشنبه دوم بهمن ماه در کنار پیست دوچرخه سواری مجموعه ورزشی آزادی تهران و با حضور مسئولان این فدراسیون و وزارت ورزش و جوانان برگزار گشت. کلنگ احداث این ساختمان سه طبقه توسط مهدی علی نژاد معاون وزیر ورزش به زمین زده شد.

علی نژاد: فدراسیون دوچرخه سواری سال آینده بهره برداری می شود

علی نژاد بعد از برگزاری این مراسم در جمع وبلاگ آقای عابدی، گفت: فدراسیون دوچرخه سواری از چند سال قبل قصد داشت که بخش اداری خود را به مجموعه ورزشی آزادی و کنار پیست دوچرخه سواری منتقل کند. به دنبال این برنامه هم مدتی پیش ساختمان قبلی فدراسیون واقع در خیابان ورزنده با مصوبه مجمع و هیئت رئیسه فدراسیون و موافقت وزارت ورزش و جوانان به فروش رسید.

وی ادامه داد: این پروژه یک ساله است و ساختمان جدید فدراسیون دوچرخه سواری سال آینده و در دهه فجر افتتاح شده و تأمین اعتبارات لازم برای این کار هم اجرا شده است.

سرپرست معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان درباره پیست سرپوشیده دوچرخه سواری در استان مازندران که سالهاست احداث آن به طول انجامیده است هم گفت: ساخت این پیست 70 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و جزو اولویت های اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران محسوب می شود.

علی نژاد در ادامه در پاسخ به سوالی از سوی وبلاگ آقای عابدی در خصوص معرفی کشور امارات به عنوان میزبان دو بازی تیم های فوتبال استقلال و شهر خودرو، در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان فوتبال آسیا توسط AFC هم شرح داد: ما در کشور ثالث بازی نمی کنیم.

منبع: خبرگزاری مهر

به "علی نژاد: فدراسیون دوچرخه سواری سال آینده بهره برداری می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علی نژاد: فدراسیون دوچرخه سواری سال آینده بهره برداری می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید