سرپرست بادران: منیعی به عضو تیم ما توهین ناموسی کرد، مگر فوتبال چه ارزشی دارد؟

به گزارش وبلاگ آقای عابدی، سرپرست تیم فوتبال بادران گفت که سرمربی تیم گل ریحان البرز در پایان دیدار دو تیم، به یکی از اعضای کادر فنی بادران توهین کرده است.

سرپرست بادران: منیعی به عضو تیم ما توهین ناموسی کرد، مگر فوتبال چه ارزشی دارد؟

رضا رهقی درباره درگیری کادر فنی تیم های فوتبال بادران و گل ریحان البرز، به خبرنگار ورزشی وبلاگ آقای عابدی گفت: مشکل خاصی بین دو نیمکت وجود نداشت اما داور شرایط را به آنجا رساند. تیم ما در حمله بود و بازیکن حریف روی بازیکن ما خطا کرد. داور می توانست آوانتاژ بدهد که این کار را نکرد و جلوی حمله ما را گرفت. پس از آن مدافع ما در محوطه جریمه سوار بر توپ و جلوتر از بازیکن حریف بود اما پنالتی اعلام شد که اصلاً درست نبود.

وی درخصوص آغاز درگیری ها شرح داد: ما به آن صحنه اعتراض داشتیم که نیمکت گل ریحان به مرتضی کرمانی مقدم (مربی بادران) توهین کرد و سپس برخی افراد منتسب به گل ریحان روی سکوها، با مربیان ما درگیری لفظی داشتند. این جریان ادامه داشت تا اینکه وقتی در پایان مسابقه داشتیم لباس می پوشیدیم که ورزشگاه را ترک کنیم، میثم منیعی (سرمربی گل ریحان) در رختکن به یکی از اعضای کادر ما که اصلاً کاری به او نداشت، توهین ناموسی کرد.

آیا فوتبال ارزش دارد که به پدر و مادر یکدیگر توهین کنیم؟، سرپرست تیم فوتبال بادران ضمن بیان این جمله گفت: شاید اینکه ما با 10 بازیکن، بازی را به تساوی رساندیم و چند فرصت گلزنی داشتیم، باعث شد اعضای تیم گل ریحان ناراحت باشند. این مسابقه اینقدر فشار داشت که بدنم تا الان کوفته است!

رهقی درباره از دست رفتن فرصت صعود بادران به لیگ برتر و گلایه همیشگی اعضای این تیم از اشتباهات داوری بیان نمود: مگر می شود داور اینقدر اشتباه کند؟ تیمی چون بادران با هزینه شخصی اداره می شود و نباید اینگونه از داوری ضرر کند. شاید مالکان باشگاه چند روز دیگر از ادامه کار پشیمان شوند و ما فرصت حضور کسانی را که از درآمد شخصی خود برای فوتبال هزینه می کنند را از دست می دهیم. ما بیش از 10 مسابقه را با اشتباهات داوری از دست دادیم. اهمیت لیگ دسته اول کمتر از لیگ برتر نیست و دپارتمان داوری باید در چیدمان داوران و نظارت روی عملکرد آنها دقت کند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "سرپرست بادران: منیعی به عضو تیم ما توهین ناموسی کرد، مگر فوتبال چه ارزشی دارد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرپرست بادران: منیعی به عضو تیم ما توهین ناموسی کرد، مگر فوتبال چه ارزشی دارد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید