سرمربی تیم ملی هندبال جوانان: کارمان در قهرمانی آسیا سخت است

به گزارش وبلاگ آقای عابدی، مسعود ظهرابی گفت: برای مسابقات قهرمانی آسیا کار سختی در پیش داریم اما تلاشمان کسب بهترین نتیجه است.

سرمربی تیم ملی هندبال جوانان: کارمان در قهرمانی آسیا سخت است

سرمربی تیم ملی هندبال در گفت و گو با وبلاگ آقای عابدی، در مورد شروع اردوی تیم ملی هندبال جوانان اظهار کرد: فردا بعدازظهر بازیکنان وارد این مرحله از اردو می شوند و از صبح آدینه تمریناتمان را شروع خواهیم کرد. سعی کردیم به خاطر شرایط و حفظ پروتکل های بهداشتی، اردوها را در دو مرحله و هر مرحله با تعداد کمتری بازیکن شروع کنیم تا دچار مشکل نشویم. با بهتر شدن شرایط و انتخاب بازیکنان اصلی می توانیم کل بازیکنان را در اختیار داشته باشیم.

ظهرابی در ادامه در مورد تعداد بازیکنان دعوت شده به این مرحله از اردو گفت: 21 بازیکن به این مرحله دعوت شده اند. این مرحله از اردو از آدینه این هفته تا آدینه بعد در تهران ادامه دارد و مدام بازیکنان را تعویض می کنیم. در مرحله بعدی اردو هم 20 بازیکن دعوت می شوند. باید در این دو مرحله از اردو جمع بندی کنیم و بتوانیم 21 بازیکن نهایی را ببندیم. اردوها را با نفرات اصلی تا یک هفته مانده به مسابقات ادامه خواهیم داد.

وی در پاسخ به این سوال که مگر قبل از شیوع کرونا انتخابی تیم ملی جوانان انجام نشده بود، گفت: 280 بازیکن از کل ایران را تست کردیم و نفراتی انتخاب شدند. در همین مقطع هم با تحقیقات میدانی تعدادی بازیکن رصد شدند و حالا باید ارزیابی نهایی انجام گردد.

سرمربی تیم ملی هندبال جوانان در پاسخ به این سوال که شانس ایران برای کسب سکو با توجه به شرایط و زمان موجود چقدر است گفت: تمام کوشش ما این است که بهترین نتیجه حاصل گردد. با کوشش و پیگیری رییس فدراسیون توانستیم در وهله اول میزبانی این مسابقات را بگیریم و اکنون هم توانستیم مجوز شروع اردوها را کسب کنیم. ما هم همه سعی خود را خواهیم کرد تا بهترین نتیجه کسب گردد هرچند که کار بسیار سختی در پیش داریم.

وی در ادامه در مورد شروع اردوهای رقبا گفت: رقبا اصلا تمریناتشان تعطیل نشده بود که شروع گردد. اردوهای آنها در همین شرایط هم دائما پابرجا بود و کار و تمرین نموده اند.

ظهرابی در مورد حضور کشورها در مسابقات قهرمانی آسیا به میزبانی ایران گفت: قطعا رقبای اصلی برای حضور در مسابقات برنامه ریزی نموده اند و حضور پیدا خواهند کرد. حالا شاید بعضی تیم ها با توجه به شرایط نیایند اما قطعا کشورهایی که هندبال ورزش اول یا دومشان است همانند قطر، بحرین و عربستان به مسابقات خواهند آمد.

سرمربی تیم ملی هندبال جوانان در مورد قرعه کشی مسابقات گفت: قطعا باید قرعه کشی مسابقات در ایران و سه تا چهار ماه قبل از مسابقات انجام گردد. البته در این دوره از مسابقات بسته به شرایط موجود تعیین نیست که چه زمانی قرعه کشی را داشته باشیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "سرمربی تیم ملی هندبال جوانان: کارمان در قهرمانی آسیا سخت است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمربی تیم ملی هندبال جوانان: کارمان در قهرمانی آسیا سخت است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید