بختیاری زاده: نظرات تحمیلی مسئولان غیرفوتبالی باعث بی نظمی تیم ملی 2006 شد، تیم ملی می تواند در آسیا اتفاق خوبی رقم بزند

به گزارش وبلاگ آقای عابدی، سهراب بختیاری زاده، مربی تیم فوتبال امید کشورمان گفت: تیم ملی بزرگسالان شخصیت بزرگی دارد و اگر اتفاقی رخ ندهد، می تواند کار بزرگی انجام دهد.

بختیاری زاده: نظرات تحمیلی مسئولان غیرفوتبالی باعث بی نظمی تیم ملی 2006 شد، تیم ملی می تواند در آسیا اتفاق خوبی رقم بزند

به گزارش خبرنگار ورزشی وبلاگ آقای عابدی، سهراب بختیاری زاده در حاشیه تمرین امروز (جمعه) تیم فوتبال امید گفت: اردوهایی خوبی را گذراندیم و قرار است اردوی 10 روزه در تهران و سپس در قطر داشته باشیم. بازی های تدارکاتی خیلی می تواند به ما یاری کند که در قطر چند دیدار برگزار خواهیم کرد.

وی در مورد امکانات و شرایط تیم فوتبال امید کشورمان توضیح داد: در آغاز کار کمبودهایی وجود داشت که البته طبیعی بود تمرکز اصلی برای آماده سازی تیم بزرگسالان باشد. در حال حاضر شرایط بهتر است. خوشبختانه مصدومی نداریم و انگیزه ها بالاست که نشان خوبی است تا برای مسابقات رسمی فروردین ماه تیم خوبی داشته باشیم.

مربی تیم فوتبال امید در پاسخ به این سؤال که چقدر امیدوار است تا تیم امید پس از سال ها نتیجه بگیرد، توضیح داد: خودم اعتقاد دارم همه اعضای مجموعه باید دست به دست هم دهیم تا اتفاق بزرگی را رقم بزنیم. اعتقادم این است که بازیکنان باید به دنبال فرصت باشند. آنها ستاره های آینده فوتبال ایران هستند. ستاره ها دنبال تثبیت خودشان هستند و تورنمنت پیش رو فرصت مناسبی است تا خودشان را نشان دهند. حضور رسانه ها در روح و روان بازیکنان اثرگذار است تا بازیکنان با توجه رسانه ها بتوانند انرژی بگیرند.

بختیاری زاده در واکنش به تأثیرگذاری فضای مجازی در بین بازیکنان جوان گفت: ما به عنوان مربیان و برادر بزرگ تر بچه ها، نمی توانیم آنها را به طور کامل از زندگی خصوصی شان منع کنیم. ما فقط می توانیم به رفتارهای شخصی شان نظم بدهیم. ورزشکار حرفه ای باید رفتارش با انسان عادی متفاوت باشد. هزینه ای که برای بازیکن می گردد، تنها برای بازی کردن او نیست و برای اخلاقش نیز هست. بازیکنان جدا از اینکه به اردو می آیند و حرفه ای زندگی می نمایند، باید در مدتی که در اردو حضور ندارند، حرفه ای زندگی نمایند.

وی در رابطه با کار کردن با کرانچار بیان کرد: تجربه بسیار خوبی است. این مربی سابقه خوبی در فوتبال ایران دارد و فرصت مناسبی برای مربیان کنار او خواهد بود.

مربی تیم فوتبال امید در خصوص پیشنهاد شهردای ماهشهر گفت: حقیقتاً تمرکزم اینجاست و خودم را عضو تیم امید می دانم. پیشنهاد داشتم و مذاکراتی با اجازه حمید استیلی مدیر تیم انجام شد و ایشان در جریان کار بودند. صحبت ها در حد مذاکره بود و دیگر اتفاقی رخ نداد و الان در خدمت تیم امید هستم.

بختیاری زاده در واکنش به اظهارات محمد دادکان رئیس پیشین فدراسیون فوتبال که گفته بود برخی از مسئولان گفته بودند او و چند بازیکن تیم ملی به جام جهانی 2006 آلمان نروند، گفت: همان موقع این بحث بود. هر وقت صحبت از تیم ملی 2006 می گردد، به این اتفاقات اشاره می کنیم که یاری کرد تا تیم ملی نتواند انتظارات را برآورده کند. کسانی که در رأس کار بودند، محق می دانستند که خودشان را دخیل دانسته و نظر بدهند و این بزرگ ترین مشکل آن موقع بود. محمد دادکان رئیس فوتبالی فدراسیون فوتبال بود، اما هماهنگی بین او و سازمان تربیت بدنی وجود نداشت. اینها دست به دست داد تا تیم ملی بی نظم باشد. این موضوع تنها یک مورد بود و بحث هایی هم در رابطه با اردو به وجود آمد که کجا اردو برگزار کنیم. امیدوارم دیگر این اتفاقات در ورزش ما رخ ندهد و هر کسی حوزه کاری خودش را بداند.

وی اعلام کرد: شخصاً دلیل این تصمیمات را نمی دانم. با احترام باید بگویم غیرفوتبالی ها می توانند نظر ورزشی بدهند، اما اینکه چون طرف عنوان بزرگی دارد و نظرش تحمیلی باشد، غیرمنطقی است.

مربی تیم فوتبال امید درباره اولین دیدار تیم ملی فوتبال در جام ملت های آسیا برابر یمن گفت: شخصاً تیم ملی را در جام جهانی تحسین کردم، چون شکل خوبی از خودشان نشان دادند. ما سازماندهی خوبی داریم و این تیم شخصیت بزرگی دارد و اگر اتفاقی نیفتد، تیم ملی می تواند کار بزرگی انجام دهد. هیچ دیداری ساده نیست و فوتبال به ما این موضوع را درس داده است. وقتی می توانیم پرتغال را در جام جهانی آزار دهیم، تیم های سطح پایین نیز می توانند ما را آزار دهند. با توجه به شخصیتی که از تیم ملی می بینم، این تفکر را دارم که حرفه ای رفتار نموده و کار بزرگی انجام داده و مردم را خوشحال نمایند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "بختیاری زاده: نظرات تحمیلی مسئولان غیرفوتبالی باعث بی نظمی تیم ملی 2006 شد، تیم ملی می تواند در آسیا اتفاق خوبی رقم بزند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بختیاری زاده: نظرات تحمیلی مسئولان غیرفوتبالی باعث بی نظمی تیم ملی 2006 شد، تیم ملی می تواند در آسیا اتفاق خوبی رقم بزند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید