زیرساخت های لجستیکی کشور در خدمت مبارزه با کرونا قرار گرفت

به گزارش وبلاگ آقای عابدی، تمامی ظرفیت و ابزارهای موجود شبکه داخلی و شبکه مادر مخابراتی، زیرساخت های لجستیکی و اطلاعاتی، با هدف هم افزایی، مشارکت و هماهنگی هر چه بیشتر جهت مبارزه با بیماری کرونا مورد استفاده قرار گرفت.

زیرساخت های لجستیکی کشور در خدمت مبارزه با کرونا قرار گرفت

با صدور حکمی از سوی محمدجواد آذری جهرمی -وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات-، تمامی ظرفیت و ابزارهای موجود شبکه داخلی و شبکه مادر مخابراتی، زیرساخت های لجستیکی و اطلاعاتی، توانمندی های حوزه فناوری اطلاعات و فضای مجازی کشور برای پایش، مراقبت الکترونیکی افراد در قرنطینه و کنترل اضطراری و آنی بیماران، آموزش و اطلاع رسانی هوشمند و دقیق هم وطنان، حمایت از کسب و کارهای در معرض و عرضه الکترونیکی محصولات و خدمات سازمان های صنعتی و کسب و کارها و غیره با هدف هم افزایی، مشارکت و هماهنگی هر چه بیشتر جهت مبارزه با بیماری کرونا مورد استفاده قرار گرفت.

هم چنین با صدور این حکم امیر ناظمی، معاون وزیر و رییس سازمان فناوری اطلاعات ایران به عنوان عضو کمیته ویژه مبارزه با بیماری کرونا در ارتباطات و فناوری اطلاعات منصوب شد.

آقایان فلاح، الفت نسب، اثنی عشری، جوانمردی، فتاحی، سبحانی فر، فنایی، رضوانی پور، ترابیان، جوانبخت، صدری، رستگار، محمدی، سعادت و قنبری از دیگر اعضای این کمیته هستند.،ایسنا

آخرین اخبار مربوط به کرونا در ایران و جهان را اینجا بخوانید

منبع: ایران آنلاین

به "زیرساخت های لجستیکی کشور در خدمت مبارزه با کرونا قرار گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زیرساخت های لجستیکی کشور در خدمت مبارزه با کرونا قرار گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید