دانشگاه علم وصنعت نحوه اسکان خوابگاهی دانشجویان ارشد این دانشگاه را گفت

به گزارش وبلاگ آقای عابدی، دانشگاه علم وصنعت در اطلاعیه ای نحوه اسکان در خوابگاه دانشجویان ارشد این دانشگاه را گفت.

دانشگاه علم وصنعت نحوه اسکان خوابگاهی دانشجویان ارشد این دانشگاه را گفت

به گزارش خبرنگار دانشگاه وبلاگ آقای عابدی، دانشگاه علم وصنعت در اطلاعیه ای نحوه اسکان در خوابگاه دانشجویان ارشد این دانشگاه را گفت.

در این اطلاعیه آمده است:همانگونه که آگاه هستید مهلت مجاز دفاع برای دانشجویان ورودی 96 تا سرانجام ترم پنجم بوده است و دانشجویان بایستی تا بهمن 98 (قبل از بروز بیماری کرونا) سرانجام نامه خود را به سرانجام رسانده و در اسفندماه دفاع سرانجام نامه را انجام داده باشند تا شامل پرداخت شهریه ونمره محصولات اضافی نشوند.

اما دانشگاه به دلیل مسائل پیش آمده این مهلت را تا 15 خرداد 99 تمدید نموده و شرایط دفاع به صورت مجازی را نیز از 19 فروردین فراهم نموده است وپرداخت شهریه ونمره محصولات اضافی مطابق زمان بهمن 98 محاسبه می گردد.

دانشگاه در حال برنامه ریزی است تا به آن گروه ازدانشجویان خوابگاهی ورودی 96 که احتیاج به استفاده کوتاه مدت از امکانات کارگاهی و آزمایشگاهی در داخل دانشگاه را دارند مساعدت نموده تا زمینه دفاع از سرانجام نامه خود را باهماهنگی استاد راهنما فراهم کنند. در صورتیکه متقاضی استفاده از فرصت حضور موقت از 6 خرداد لغایت 17 خرداد درخوابگاه می باشید از روز دوشنبه 29 اردیبهشت تا سه شنبه 30 اردیبهشت با مراجعه به پیشخوان سامانه گلستان (منوی درخواست آموزشی-مالی) درخواست حضور در دانشگاه، فرم مربوطه را تکمیل نمایید.

بدیهی است پس از آنالیز درخواست ها، در صورت دارا بودن شرایط حضور و تامین امکانات مورد احتیاج اطلاع رسانی خواهد شد. گفتنی است با توجه به شرایط خاص موجود، تکمیل کلیه بخش های فرم درخواست الزامیست و به فرم های ناقص رسیدگی نخواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "دانشگاه علم وصنعت نحوه اسکان خوابگاهی دانشجویان ارشد این دانشگاه را گفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشگاه علم وصنعت نحوه اسکان خوابگاهی دانشجویان ارشد این دانشگاه را گفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید