تمدید مهلت ثبت نام آزمون ورودی مدارس سمپاد تا پس فردا

به گزارش وبلاگ آقای عابدی، خبرگزاری خبرنگاران- ثبت نام در آزمون های ورودی دبیرستان های دوره اول و دوم مدارس استعدادهای درخشان سال تحصیلی 1402-1401 که از شانزدهم فروردین ماه شروع شده و قرار بود امروز پنج شنبه - 25 فروردین به خاتمه برسد تا خاتمه روز شنبه، 27 فروردین ماه تمدید شد.

تمدید مهلت ثبت نام آزمون ورودی مدارس سمپاد تا پس فردا

به گزارش خبرگزاری وبلاگ آقای عابدی، بر اساس دستورالعمل آزمون های ورودی دبیرستان های دوره اول و دوم مدارس استعدادهای درخشان سال تحصیلی 1402-1401، زمان ثبت نام داوطلبان آزمون ورودی پایه هفتم و آزمون ورودی تکمیل ظرفیت پایه دهم از روز سه شنبه 16 فروردین تا روز پنج شنبه 25 فروردین به وسیله سامانه ثبت نام به نشانی azmoon.medu.ir مشخص شده بود که تا روز شنبه، 27 فروردین ماه تمدید شد.

سازمان سمپاد اعلام نموده است که این مهلت به منزله انتها قطعی ثبت نام در آزمون های مذکور بوده و پس از این تاریخ، به علت شروع فرآیند حوزه بندی در استان ها و سایر عملیات اجرایی، ثبت نام تازه در سامانه امکان پذیر نخواهد بود.

بر اساس این دستورالعمل، تمام فرآیندها، اعم از ثبت نام اینترنتی داوطلبان، صدور اقلام پیش از آزمون، چاپ، بسته بندی و ارسال دفترچه های سوالات بر اساس حوزه بندی، تصحیح پاسخ برگ ها، اعلام نتایج و پاسخگویی به درخواست های تتازه نظر، به صورت ستادی و متمرکز انجام و مسئولیت برگزاری دقیق و مطلوب این آزمون ها در استان بر عهده مدیرکل آموزش و پرورش است.

آزمون ورودی پایه هفتم، رأس ساعت 9 صبح روز پنج شنبه مورخ 26 خرداد ماه و آزمون تکمیل ظرفیت پایه دهم، رأس ساعت 9 صبح روز آدینه مورخ 27 خردادماه برگزار می گردد.

درصورت بروز مسائل ناشی از همه گیری بیماری کرونا این تاریخ به صلاحدید ستاد ملی مبارزه با کرونا قابل تغییرخواهد بود؛ لذا ضروری است داوطلبان به اطلاعیه های صادره از سوی سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان که به وسیله سایت sampad.medu.ir منتشر می گردد توجه نمایند.

داوطلبان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد ضوابط و شرایط ثبت نام، محتوای آزمون ها و ضوابط و نحوه نقل و انتقال و ... این فایل را مطالعه نمایند.

منبع: خبرگزاری آریا

به "تمدید مهلت ثبت نام آزمون ورودی مدارس سمپاد تا پس فردا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمدید مهلت ثبت نام آزمون ورودی مدارس سمپاد تا پس فردا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید