توسعه و پایداری ارتباطات سیار در 11 روستای خوزستان

به گزارش وبلاگ آقای عابدی، مدیر مخابرات منطقه خوزستان گفت: ارتباطات سیار در 11 روستای استان با توسعه زیر ساخت ها و فراهم کردن ارتقای شبکه ارتباطی همراه اول، پایدار شد.

توسعه و پایداری ارتباطات سیار در 11 روستای خوزستان

رحیم فلاح زاده مدیر مخابرات منطقه خوزستان گفت: با توجه به فراهم شدن زیر ساخت ها برای ارتقای شبکه ارتباطی همراه اول در روستا های خوزستان به منظور ارائه خدمات نوین ارتباطی به مشترکان روستایی، با افزایش تکنولوژی بر روی چهار سایت روستایی، شبکه ارتباطی همراه اول در 11 روستا از شهرستان های اندیکا، ایذه، رامهرمز و هندیجان توسعه یافت.

مدیر مخابرات منطقه خوزستان می گوید: تکنولوژی پر سرعت نسل 3 بر روی چهار سایت روستایی قلعه زراس اندیکا، چم تنگ هندیجان، مورد فل ایذه و شمیلون رامهرمز نصب و راه اندازی شد.

به گفته او با نصب و راه اندازی و وارد مدار شدن تکنولوژی های نسل 3 این سایت ها، ارتباطات سیار در روستا های قلعه زراس، حسین آباد و سر پر آبجدان شهرستان اندیکا، شمیلون، یلمه و کوه گرده از بخش ابو الفارس رامهرمز، روستا های چم تنگ، چم کلگه و ناصر آباد شهرستان هندیجان و بعلاوه روستا های مورد فل و بنه رحمالی از توابع شهرستان ایذه توسعه و ارتقا یافت و افزایش پهنای باند، پایداری و توسعه شبکه ارتباطی همراه اول در این روستا ها فراهم شد.

فلاح زاده ادامه داد: با فراهم شدن ارتقای شبکه، این روستا ها و جاده های آن نیز زیر پوشش دیتای همراه اول نهاده شد و مشترکان ساکن در آن منطقه ها از تبادل اطلاعات دیتایی همراه اول برخوردار شدند و از این پس می توانند از خدمات دولت الکترونیک نیز بهره ببرند.

وبلاگ آقای عابدی خوزستان اهواز

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "توسعه و پایداری ارتباطات سیار در 11 روستای خوزستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توسعه و پایداری ارتباطات سیار در 11 روستای خوزستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید