تصاویری شگفت انگیز از دنیای زیبا (33)

به گزارش وبلاگ آقای عابدی، خبرنگاران: تنها چیزی که آدمی از تماشا کردن و دیدن آن هیچ گاه خسته نخواهد شد، زیبایی هاست. تامل و فوکوس روی جزئیات حاضر در این تصاویر که از سرتاسر دنیای زیبایمان گرد آوری شده است، بار دیگر ذکر فتبارک الله احسن الخالقین را بر زبانتان می آورد.

تصاویری شگفت انگیز از دنیای زیبا (33)

در این سری مطالب سعی نموده ایم کلکسیونی دیدنی از تصاویر زیبا و چشم نواز از سرتاسر دنیا، با ذکر محل ثبت عکس برایتان گرد آوری کنیم. شاید این کوشش ما قدم کوچکی باشد تا لحظاتی چشمانتان از دیدن پلیدی ها و ناملایماتِ روزمرگی هایمان دور گردد و با دیدن صحنه هایی زیبا از این دنیای زیبا، روانی آسوده و استراحت روح را برای شما عزیزان در پی داشته باشد.

*****

نمایی رویایی از تالابی کوچک در جزیره Miniloc واقع دراستان پالاوان در کشور فیلیپین.

عکسی باشکوه از رشته کوه های راکی درمرکز شهر توریستی بَنف (Banff) واقع در پارک ملی بنف در ایالت آلبرتای کانادا. بنف یک شهر توریستی تفریحی و یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری در کانادا است.

چشم اندازی محسورکننده از آبشار اسکگوافوس (Skógafoss) در کشور ایسلند.

تصویری شگفت انگیز و حیرت آور از طبیعت قله (The Indian Peaks Wilderness) یک منطقه حیات وحش در شمال مرکزی کلرادو (Colorado) در ایلالت جنوب غربی آمریکا.

نمایی از آسمان پرستاره و خیال انگیز شهر تامپره (Tampere) در کشور فنلاند.

عکسی از غروب دلنشین پارک ملی کریتر لیک (Crater Lake National Park) در ایالت اورگان واقع درایالات متحده آمریکا. این پارک 742 کیلومتر مربع وسعت دارد و دارای یک دریاچه است که عمیق ترین نقطه آن 594 متر عمق دارد که دومین نقطه عمیق در آمریکای شمالی و نهمین در دنیا است.

نمایی از یکی از شب های برفی و گرمابخش روستای گریندلوالد (Grindelwald) بخشی از منطقهٔ اینترلیکن در استان برن سوئیس. این روستا در ارتفاع 1034 متر بالاتر از سطح آبهای آزاد واقع شده است.

عکسی جادویی و البته واقعی از خانه های شگفت انگیز و دیدنی در کشور نروژ.

تصویری خارق العاده از دره گرند کنیون (Grand Canyon) در ایالت آریزونای آمریکا. بخشی بزرگی از گرند کنیون در پارک ملی گرند کنیون واقع شده است که یکی از اولین پارک های ملی در آمریکا است.

عکسی باشکوه از کوه آتشفشان شهر پوئبلا (Puebla) در کشور مکزیک. این شهریکی از پنج شهر مهم دوران استعماری کشور مکزیک است.

نمایی فوق العاده از مزرعه ای بکر زیر آسمانِ با ابرهای متراکم در هنگام غروب دل انگیز خورشید در جمهوری ایسلند.

چشم اندازی خیره کننده از لحظه غروب خورشید در جزیره کوچک Boracay در فیلیپین.

نمایی باهیبت از قلعه کوهستانی لیختن اشتاین (Schloss Lichtenstein) واقع در جنوب کشورآلمان. این قلعه بر صخره هنو در رشته کوه سوَبیان آلپ واقع شده است.

طبیعت مسحور کننده دهکده کیندردَیک (Kinderdijk) در استان هلند جنوبی در کشور هلند. شهرت این دهکده به دلیل وجود منطقه ای گردشگری است که در آن تعدادی از آسیاب بادی های کهن قرار دارند.

تصویری خارق العاده و چشم نواز از شهرنیگاتا پایتخت و پرجمعیت ترین شهر استان نیگاتا در کشور ژاپن. شهر بندری نیگاتا که از قدمت تاریخی برخوردار است، امروزه به عنوان یکی از بنادر آزاد ژاپن شناخته می گردد. مناطق پیرامون نیگاتا را شالیزارهای برنج نشکیل می دهند و این شهر بزرگ ترین تولیدکنندهٔ برنج در سطح ژاپن به شمار می رود.

منبع: برترین ها

به "تصاویری شگفت انگیز از دنیای زیبا (33)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویری شگفت انگیز از دنیای زیبا (33)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید