تارانتینو پاسخ خواننده پرحاشیه را داد

به گزارش وبلاگ آقای عابدی، کوئنتین تارانتینو ادعای کانیه وست خواننده آمریکایی درباره گرفتن ایده ساخت فیلم جانگوی آزاده شده از وی را رد کرد.

تارانتینو پاسخ خواننده پرحاشیه را داد

به گزارش ایسنا به نقل از ورایتی، کانیه وست اعلام نموده بود که او ابتدا ایده مشابهی با داستان فیلم جانگوی آزاده شده سال 2005 برای موزیک ویدئوی Gold Digger با حضور جیمی فاکس داشته و تارانتینو فیلمش را بر اساس این ایده ساخته است.

تارانتینو با حضور در برنامه زنده جیمی کیمل در واکنش به اظهارات وست شرح داد: این که کانیه وست ابتدا ایده جانگو را مطرح نموده و من گفتم چه ایده فوق العاده ای و باید یک فیلم بر اساس آن بسازم؛ حقیقت ندارد. قبل از اینکه کانیه را دیدار کنم، مدتی ایده فیلم جانگو را در سر داشتم.

او می خواست یک نسخه سینمایی از نخستین آلبوم استودیویی اش بسازد و بنابراین قصد داشت کارگردان های بزرگی را جذب کند تا فیلم های متفاوتی بر اساس آهنگ هایش را کارگردانی نمایند.

این کارگردان 59 ساله ادامه داد: این بهانه ای برای دیدار ما با هم بود و بنابراین با هم آشنا شدیم و واقعاً اوقات خوبی را سپری کردیم. وست ایده ای برای یک ویدیوی Gold Digger داشت که درباره یک برده آوازخوان بود و ایده بسیار بسیار جالبی بود که کاش آن را می ساخت. به هر حال فکر می کنم کانیه وست به این ماجرا اشاره داشته است.

فیلم وسترن جانگوی آزاده شده به نویسندگی و کارگردانی کوئنتین تارانتینو با بازی جیمی فاکس، کریستف والتس و لئوناردو دی کاپریو در سال 2012 اکران شد و با بودجه ساخت 100 میلیون دلاری به فروش جهانی 425 میلیون دلار دست یافت.

این فیلم در جوایز اسکار در 5 شاخه نامزد شد و در نهایت اسکار برترین بازیگر نقش مکمل مرد (کریستف والتس) و برترین فیلمنامه (کوئنتین تارانتینو) را از آن خود کرد.

منبع: فرارو

به "تارانتینو پاسخ خواننده پرحاشیه را داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تارانتینو پاسخ خواننده پرحاشیه را داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید