بورنموث هم از تعدیل نیرو و استفاده از کمک های دولت منصرف شد

به گزارش وبلاگ آقای عابدی، قرمزومشکی پوشان جنوب انگلیس سومین تیم در لیگ برتر انگلیس هستند که از تصمیم خود برای اخراج کارمندان غیرفوتبالی شان منصرف شدند.

بورنموث هم از تعدیل نیرو و استفاده از کمک های دولت منصرف شد

به گزارش وبلاگ آقای عابدی، بعد از لیورپول و تاتنهام، باشگاه بورنموث هم از تعدیل نیرو و قطع همکاری با کارمندان غیرفوتبالی اش پشیمان شد.

با توجه به شیوع کرونا در انگلیس و تعلیق تمام رویدادهای ورزشی در این کشور از جمله لیگ برتر، مسئولان باشگاه ها به منظور کاهش هزینه ها نه تنها تصمیم به کسر درصدی از حقوق بازیکنان گرفته اند بلکه با تعدادی از کارکنان غیرفوتبالی شان هم به صورت موقت قطع همکاری کرده اند تا مجبور به پرداخت حقوق آنها نباشند. اخراج این کارمندان آنها را مشمول طرح حمایت دولت از مشاغل می کند. این تصمیم ها اما بازخوردی منفی از سوی اهالی فوتبال و رسانه ها داشت تا جایی که دو باشگاه تاتنهام و لیورپول مجبور به لغو برنامه های خود شدند.

اکنون باشگاه بورنموث هم به این فهرست اضافه شده و خاطرنشان کرد که حقوق آن دسته از پرسنل خود را که تعدیل شده بودند، پرداخت می کند.

در بیانیه این باشگاه آمده است: ما به درخواست هواداران مان گوش کرده ایم و از تصمیم خود برای تعدیل نیرو و قطع همکاری با کارمندان مان منصرف شدیم. از این رو با تصمیم هیئت مدیره باشگاه، ما اطمینان می دهیم که باشگاه می تواند به فعالیت خود در ایام تعلیق فصل ادامه دهد و ما از طرح حمایت دولت از مشاغل استفاده نخواهیم کرد.

در همین حال گفته می شود باشگاه نیوکاسل که در آستانه تغییر مالکیت واقع شده است، تنها تیم لیگ فزونی است که هنوز قصد دارد از طرح حمایتی دولت انگلیس بهره ببرد و مسئولیت پرداخت حقوق کارکنان غیرفوتبالی اش را به گردن دولت بیندازد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "بورنموث هم از تعدیل نیرو و استفاده از کمک های دولت منصرف شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بورنموث هم از تعدیل نیرو و استفاده از کمک های دولت منصرف شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید