ایران به دو سهمیه پارالمپیک زمستانی رسید

به گزارش وبلاگ آقای عابدی، تهران (پانا) - مسابقات جام جهانی و کاپ اروپا پارااسکی اسنوبرد که در هلند برگزار گردید با کسب 2 سهمیه بازیهای پارالمپیک زمستانی به وسیله اسکی بازان ایران به انتها رسید.

ایران به دو سهمیه پارالمپیک زمستانی رسید

به گزارش روابط عمومی فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی؛ رقابتهای جام دنیای و کاپ اروپا پارااسکی در رشته اسنوبرد که با حضور 70 ورزشکار مرد و 24 ورزشکار زن در کلاس های UL .LL1.LL2 از 16 کشور دنیا در هلند برگزار گردید، با کسب 2 سهمیه بازیهای پارالمپیک زمستانی که اسفندماه در چین برگزار می گردد، به خاتمه رسید.

در این مسابقات و در کلاس LL2 صدیقه روزبه با زمان 51/16 در مسابقات کاپ اروپا در جایگاه چهارم نهاده شد. در این کلاس ورزشکاران کشورهای کانادا، آلمان و هلند اول تا سوم شدند. بعلاوه در کلاس LL2 حسین سولقانی با زمان 45/77 در مسابقات کاپ اروپا پنجم شد.

در این کلاس ورزشکاران کشورهای کره، نروژ و روسیه در جایگاه اول تا سوم نهاده شدند.

در کلاس uL نیز پوریا خلیل تاش با زمان 44/98 در جایگاه چهارم ایستاد و ورزشکاران کشورهای ایتالیا، فرانسه و آمریکا اول تا سوم شدند. در روز نخست مسابقات نیز نمایندگان کشورمان به مصاف حریفان خود رفتند که در مسابقات کاپ اروپا، صدیقه روزبه درکلاس LL2 با ثبت زمان 52/77 در رده پنجم نهاده شد و حسین سولقانی در کلاس LL2با ثبت زمان 45/73 در رده ششم ایستاد.

در رقابت های جام دنیای نیز پوریا خلیل تاش درکلاس uL با ثبت زمان 45/86 در رده دوازدهم نهاده شد.

منبع: خبرگزاری پانا

به "ایران به دو سهمیه پارالمپیک زمستانی رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایران به دو سهمیه پارالمپیک زمستانی رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید