عماری: حضور تیم ها در مسابقات جهانی بسکتبال بر اساس رنکینگ، عادلانه نیست

به گزارش وبلاگ آقای عابدی، دبیر فدراسیون بسکتبال گفت: در در 2 سال گذشته، هیچ مسابقه ای در رده نوجوانان پسر در آسیا انجام نشده و رنکینگ فعلی نشان دهنده قدرت واقعی تیم ها نیست.

عماری: حضور تیم ها در مسابقات جهانی بسکتبال بر اساس رنکینگ، عادلانه نیست

مسعود عماری در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ آقای عابدی در خصوص از دست رفتن شانس تیم بسکتبال نوجوانان ایران از حضور در مسابقات قهرمانی زیر 17 سال دنیا در بلغارستان گفت: روز گذشته، خبر عدم برگزاری مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا که انتخابی قهرمانی دنیا هم بود، اعلام شد. پیش از آن هم مسابقات قهرمانی دختران آسیا در استرالیا لغو شده بود و تیم ها بر اساس رنکینگ قاره ای راهی مسابقات دنیای شدند.

دبیر فدراسیون بسکتبال ادامه داد: ما پیش بینی می کردیم که در خصوص مسابقات پسران هم چنین اتفاقی بیفتد. به همین خاطر به فدراسیون دنیای ایمیل زدیم که در در 2 سال گذشته، هیچ مسابقه ای در رده نوجوانان پسر در آسیا انجام نشده و رنکینگ فعلی نشان دهنده قدرت واقعی تیم ها نبوده و حضور تیم ها در مسابقات دنیای بر اساس این رنکینگ، عادلانه نیست. ما همچنین اعلام کردیم که حاضریم در شرایط بهتر، میزبان مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا باشیم.

وی توضیح داد: فدراسیون دنیای سهمیه آسیا و اقیانوسیه را اعلام نموده و تیم نوجوانان ایران در سال 2018 با نیم امتیاز اختلاف با ژاپن، تیم چهارم قاره آسیا بوده است. متاسفانه این رخ داده و ما منتظر جواب نامه خود به فیبا هستیم.

به گزارش وبلاگ آقای عابدی، فدراسیون دنیای بسکتبال، کشورهای بلغارستان، مصر، اقتصادی، آمریکا، کانادا، جمهوری دومینیکن، آرژانتین، اسپانیا، فرانسه، ایتالیا، روسیه، ترکیه، استرالیا، چین، کره و ژاپن یا نیوزیلند را تیم های حاضر در پنجمین دوره مسابقات قهرمانی پسران زیر 17 سال دنیا عنوان نموده است.

قرعه کشی مسابقات قهرمانی پسران زیر 17 دنیا امروز آدینه در صوفیه بلغارستان برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "عماری: حضور تیم ها در مسابقات جهانی بسکتبال بر اساس رنکینگ، عادلانه نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عماری: حضور تیم ها در مسابقات جهانی بسکتبال بر اساس رنکینگ، عادلانه نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید