اپل از سامسونگ درس عبرت گرفت

به گزارش وبلاگ آقای عابدی، اخیرا شایعاتی در خصوص آیفون تاشو منتشر شده بود و بنظر می رسید اپل از این تصمیم خود مطمئن است؛ تا جایی که حتی معین شد اپل یک نمونه اولیه آیفون تاشوی تاشو شبیه به سری Galaxy Z Flip سامسونگ ساخته است.

اپل از سامسونگ درس عبرت گرفت

تینا مزدکی: اپل یک نمونه اولیه آیفون تاشوی تاشو شبیه به سری Galaxy Z Flip سامسونگ ساخت اما بعدا معین شد که اپل نگرانی هایی در خصوص دوام و کاربرد چنین دستگاهی دارد و بعلاوه گزارش شد که با یک سازنده آسیایی دیدار نموده بود تا در خصوص فراوری قطعات برای دو مدل آیفون تاشو صحبت کند. امروز، یک وبلاگ نویس ویدئویی فناوری گفت که اپل توسعه آیفون تاشو را به علت نگرانی که در خصوص دوام و کاربرد چنین دستگاهیی دارد، متوقف نموده است.

دوام آیفون تاشو و نگرانی که برای اپل ایجاد نموده، باعث شده است که اپل گوشی های تاشو ساخته شده به وسیله سازندگان رقیب از جمله سامسونگ را خریداری کند.ظاهرا اپل در حال مهندسی معکوس گوشی های تاشو از دیگر سازندگان است و حداقل یکی از نمونه های اولیه ای که ساخته است از نمایشگر عرضه شده به وسیله سامسونگ استفاده می نماید.

با این حال گفته می گردد گوشی ساخته شده به وسیله قطعات گوشی سامسونگ، پس از چند آزمایش سنگین اپل خراب شد. این امر باعث شده است که اپل کار بر روی آیفون تاشو را متوقف کند تا زمانی که بتواند صفحه نمایش بادوام تری که استانداردهای بالای اپل را برآورده می نماید، تهیه کرد.

تاشوها در نقشه های راه اپل در عرضه سال های 2024 و 2025 دیده نمی شوند و اگر گزارش امروز درست باشد، به نظر می رسد که در این مرحله و به این زودی ها نباید منتظر آیفون تاشو باشیم. با این حال، این گزارش معین نمی نماید که اپل از آی پد تاشو نیز صرف نظر می نماید یا خیر؛ با این حال بنظر می رسد از نظر دوام، این دستگاه از مزایای به خصوص خود برخوردار باشد.

منبع: phonearena

58323

منبع: خبرآنلاین

به "اپل از سامسونگ درس عبرت گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اپل از سامسونگ درس عبرت گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید