اولین واریزی محمد نادری به حساب کورتریک چقدر بود؟

به گزارش وبلاگ آقای عابدی، مدافع جدید استقلال بالاخره قسط اول پول رضایتنامه خود را به حساب باشگاه بلژیکی واریز کرد.

اولین واریزی محمد نادری به حساب کورتریک چقدر بود؟

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ آقای عابدی، محمد نادری تصمیم بزرگی گرفت و با ترک کمپ پرسپولیس، به یکباره سر از باشگاه استقلال در آورد تا یکی از جنجالی ترین جابجایی سال های گذشته رقم بخورد.

موضوع وقتی پیچیده شد که مدیران باشگاه استقلال اعلام کردند نادری شخصا به دنبال دریافت رضایتنامه از باشگاه کورتریک بلژیک است و در این مورد، هیچ پولی از استقلال نمی گیرد. حتی مهدی عبدیان عضو هیئت مدیره باشگاه رسما پای معرفت را به میان آورد و از اصرار نادری به پرداخت پول رضایتنامه اطلاع داد.

با این حال، استقلالی ها این طور عنوان کردند که قسط اول رضایتنامه از طرف باشگاه به حساب بلژیکی واریز شده است. در این مورد یکی از مسئولان استقلال می گوید: باشگاه از مبلغ اصلی قرارداد نادری، این پول را کسر می نماید.

همچنین شنیدیم اولین قسط واریزی به حساب کورتریک از سوی نادری و استقلال، دقیقا 52 هزار و 632 یورو بود. همچنین آنها قصد دارند دو قسط دیگر هم پرداخت نمایند تا رقم واریزی به بیش از 150 هزار یورو و نزدیک به 200 هزار دلار درخواستی باشگاه کورتریک برسد.

نادری در صورت باز شدن پنجره جابجاییی باشگاه استقلال، مسئله ای برای همراهی تیمش ندارد زیرا با مسئولان باشگاه کورتریک بر سر جزئیات جدایی و دریافت رضایتنامه توافق کامل نموده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "اولین واریزی محمد نادری به حساب کورتریک چقدر بود؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین واریزی محمد نادری به حساب کورتریک چقدر بود؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید