اشتباهات داوری گریبان گیر پارس جنوبی جم شده است

به گزارش وبلاگ آقای عابدی، خبرنگاران/بوشهرمربی تیم پارس جنوبی جم می گوید اشتباهات داوری گریبان گیر این تیم شده است. اگر اعتراض نکنیم که حق ما خورده می گردد، اگر هم اعتراض کنیم محروم می شویم.

اشتباهات داوری گریبان گیر پارس جنوبی جم شده است

به گزارش وبلاگ آقای عابدی، مرتضی اسدی در نشست خبری بعد از بازی با تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: بازی خیلی خوبی بود، مخصوصا که نیمه اول که 4-3 موقعیت خیلی خوب داشتیم و کم شانسی و بی دقتی باعث شد تبدیل به گل نگردد.

وی ادامه داد: با این حال تیم ما فوق العاده کار کرد و مستحق پیروزی هم بودیم، نمی گردد از بازی و کادر فنی خوب سپاهان گذشت. واقعا تیم فوق العاده ای و صدرنشین لیگ برتر هستند. امیدواریم روند رو به رشد خود از دو سه بازی قبل را ادامه بدهیم و تیم ما روز به روز بهتر گردد.

مربی پارس جنوبی جم در پاسخ به اینکه مشکل در تیم مشکل مهاجم وجود دارد، اظهار کرد: باید این را بگویم که ابتدای فصل بودجه تخصیص یافته شده برای پارس جم محدود بوده و آقای کمالوند نیز نسبت به آن بودجه برنامه ریزی نموده است. الحق والانصاف آنها هم تمام کوشش خود را می نمایند. در این دو بازی نمود شکل دریافت بازیکنان را دیدیم و در حال کوشش برای نشان دادن توانایی خود هستند. بازیکنان با قرار دادن خود در موقعیت گل های بیشتر خود را به هدفی که مدنظر کادر فنی است می رسانند. نه فقط تیم ما بلکه تیم های دیگر هم مشکل گل زنی دارند.

اسدی اضافه نمود: بحث داوری را اصلا ندارم چون هرچه بگوئیم صدایمان به جایی نمی رسد. اگر برای تیم های دیگر، و تیم های مدعی چنین اتفاقی می افتاد تمام این یک هفته نه شاید یک ماه انعکاس داوری برای آن تیم ها رخ میداد، اما با این قضیه خیلی عادی برخورد شد، به نظر من باید می آمدند و یک معذرت خواهی از مردم جم و تیم پارس می کردند که این اتفاق نیفتاد.

وی تاکید نمود: صدای ما به جایی نمی رسد، اینهمه آقای کمالوند درباره این قضیه صحبت کرد. درباره داوری ما نمی خواهیم بگوئیم عمدا رخ داده است، اما این اشتباهات دارد گریبان گیر تیم ما می گردد. همینطور تیم ما تحت فشار است و در این شرایط ما هزار مشکل داریم از جمله مسائل اقتصادی، بازیکن و داور. چقدر این تیم می تواند دوام بیاورد؟

مربی پارس جنوبی جم عنوان نمود: آقای کمالوند با چنگ و دندان این تیم را زیر دست و بال خود حفظ نموده است تا تیم سرپا بماند. اگر اعتراض نکنیم که حق ما خورده می گردد، اگر هم اعتراض کنیم محروم می شویم. ما نمی دانیم باید چطور برخورد کنیم؟

مرتضی اسدی گفت: یکی بیاید و جوابگوی این اتفاقات باشد. من صحنه را ندیدم اما مثل اینکه پنالتی نبوده. بازیکن وقتی می بیند پنالتی نیست و داور پنالتی می گیرد، ناخودآگاه بازیکن اعتراض می نماید. آنجا باید داور مدیریت کند و کارت ندهد، ما خودمان کمبود بازیکن داریم. با اینکه آقای کمالوند بچه ها را به آرامش دعوت کرد اما اینقدر تحت فشار هستیم که روی هر عملی می خواهیم جوابگو باشیم. ان شالله کسی پیدا گردد و جوابگوی تیم پارس جم باشد و از حقش دفاع نمایند.

به گزارش وبلاگ آقای عابدی، فراز کمالوند به دلیل اعتراض به داور و درگیری اخراج شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "اشتباهات داوری گریبان گیر پارس جنوبی جم شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اشتباهات داوری گریبان گیر پارس جنوبی جم شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید