جدال یحیی گل محمدی و درویش؛ کدامیک پایان نیم فصل را نمی بیند؟

به گزارش وبلاگ آقای عابدی، خبرنگاران؛ کمتر از دو ماه پیش رضا درویش در یک برنامه تلویزیونی حاضر شد و وقتی مجری برنامه از او پرسید که علت ادامه همکاری با یحیی گل محمدی مبلغ قرارداد 40 میلیاردی است این مبلغ را تلویحا تایید کرد. از همان زمان آشکارا جنگی پنهان میان یحیی و مدیرعامل پرسپولیس درگرفت. چه اینکه در پایان فصلی که گذشت بسیاری از هواداران خواهان اخراج گل محمدی بودند و شاید رضا درویش هم بدش نمی امد که خانه تکانی مهمی در تیمش انجام دهد.

جدال یحیی گل محمدی و درویش؛ کدامیک پایان نیم فصل را نمی بیند؟

به گزارش وبلاگ آقای عابدی، با این حال درویش تلاش کرد تا خانه تکانی را از ترکیب پرسپولیس آغاز کند. تعداد زیادی از بازیکنانی که سال گذشته با نظر یحیی گل محمدی به این تیم اضافه شده بودند ولی کمکی به تیم نکردند از پرسپولیس رفتند و در مقابل آنها ظرف چند هفته بهترین بازیکنان موجود در بازار ایران را جذب کردند. بیرانوند، پورعلی گنجی، اسماعیلی فر، رفیعی و صادقی از بهترین خریدهای پرسپولیس بودند. به گونه ای که بسیاری از پرسپولیس کهکشانی امسال سخن می گفتند که پر بیراه هم نبود. اما فرایند خریدهای پرسپولیس بعد از مورد سعید صادقی متوقف شد و این موضوع موجب گلایه یحیی گل محمدی شد.

یحیی گل محمدی امروز در مصاحبه ای کنایه وار مدیریت باشگاه را خطاب قرار داده تا همین ابتدای کار اتمام حجت کرده باشد. کنایه اصلی سرمربی پرسپولیس جایی است که اعلام کرده جابجایی این باشگاه تا این لحظه بر پایه جذب نفرات آزاد بوده است: 4-3 بازیکن هم از لیگ سری آ برزیل به باشگاه معرفی کرده بودن که گزینه های خوبی بودند اما از آن ها هم خبری نشد و مجددا سه روز پیش یک مهاجم برزیلی به باشگاه معرفی کردم تا کارهای انتقالش را انجام دهند. من از باشگاه خواستم که با توجه به نیاز تیم در این پست، برای یک مهاجم خوب، هزینه کنند حتی اگر آن بازیکن قیمت بالایی داشته باشد. بازیکنانی که این فصل جذب کرده ایم همه آزاد بودند و باید برای گرفتن مهاجم خوب حتما هزینه کنیم.

او همچنین در بخش دیگری می گوید: یک مهاجم خارجی که در نیم فصل قبل هم به دنبالش بودیم و دیگر همه اسمش را می دانند، بعد از انتها فصل قبل به باشگاه معرفی کردم. سه هفته پیش با او توافق شده بود و قرار بود بیاید اما باشگاه گفت برای انتقال پول مشکل داریم و بعد از آن هم آن قدر زمان از دست رفت که این بازیکن در تمرینات تیمش مصدوم شد و بعد از مشورت با کادر پزشکی به این نتیجه رسیدیم که با این شرایط نمی تواند به تیم کمکی بکند. هم چنین قرار بود گادوین منشا جذب شود و خود او هم علاقمند به پیوستن به پرسپولیس بود اما با وجود این که از رقم درخواستی خود پایین هم آمده بود نمی دانم چرا اینقدر راحت او را از دست دادیم.

آنچه تعیین است پرسپولیس این فصل با یک جنگ قدرت خانگی دست و پنجه نرم می کند. برای همین خیلی محتمل است که پیش بینی کنیم از میان یحیی و درویش یکی نیم فصل امسال را نبیند.

منبع: فرارو

به "جدال یحیی گل محمدی و درویش؛ کدامیک پایان نیم فصل را نمی بیند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جدال یحیی گل محمدی و درویش؛ کدامیک پایان نیم فصل را نمی بیند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید