ark hotel؛ هتلی مجذوب کننده و شناور روی آب!

به گزارش وبلاگ آقای عابدی، Ark هتل چین با طراحی بسیار ویژه و استفاده از متریال های عالی به اسم یکی از منحصر به فردترین هتل های معلق در آب جهان شناخته شده است. این هتل مفهومی نو در گردشگری و معماری را ایجاد نموده و برای رهایی از بلایای طبیعی بر روی آب شناور می باشد. بدون شک با قدم گذاشتن در این هتل می توانید در جهانیی از تخیلات غوطه ور شوید.

ark hotel؛ هتلی مجذوب کننده و شناور روی آب!

Ark هتل چین؛ منحصر به فردترین هتل معلق در آب جهانمعرفی هتل معلق روی آب ark چین

هتل Ark چین یکی از منحصر به فردترین هتل های معلق بر روی آب می باشد که در ساخت کمان و قوس های آن از نوعی چوب استفاده شده است. بعلاوه در در سایر بخش های آن لایه های پلاستیکی و کابل های فولادی به کار رفته است. قاب اصلی هتل از ETFE یا اتیلن تترا فلورو اتیلن ساخته شده است که ورقه ای فلزی با سطحی صاف و صیقلی، قابل بازیافت و سبک و بعلاوه ارزان می باشد.

سطح این هتل معلق در آب به گونه ایست که انرژی خورشید را به گرما تبدیل کرده و بعلاوه کانال های آب برای جمع آوری آب باران در آن در نظر گرفته شده است.

Ark هتل چین؛ منحصر به فردترین هتل معلق در آب جهان از دیگر ویژگی های بسیار عالی و زیبای این هتل می توان به طراحی نمای بیرونی و کلی آن اشاره کرد. اولین چیزی که با تماشا هتل ark چین بخاطر خواهید آورد، صدف هایی می باشند که همگی بار ها در آب های دریا مشاهده کرده ایم. این انتخاب و نوع طراحی علاوه بر زیبایی و معماری خارق العاده، باعث میشود تا در برابر بلایایی مانند سیل و امواج سهمگین دریا و زلزله در امان و کاملا پایدار باشد.

سازندگان و طراحی این هتل برای حفظ و توزیع وزن هتل در شرایط غیر عادی جوی، از قوس و کمان و بعلاوه کابل استفاده کرده اند. این نوع طراحی باعث میشود تا تعادل در هتل براحتی حفظ و مهمانان شرایط ایده آلی برای اقامت و استراحت داشته باشند.

فضای داخلی هتل Ark چینفضای داخلی هتل Ark چین

زیبایی و طراحی خارق العاده این هتل معلق روی آب، تنها به معماری به کار رفته در بخش های بیرونی آن ختم نمی شود، بلکه در طراحی داخلی آن هم به چشم میخورد. به اسم مثال در باغ این هتل می توانید پوشش گیاهی و درختان زیبایی را مشاهده نمایید که در فضایی گلخانه ای کاشت شده اند.

سازندگان هتل Arkسازندگان هتل Ark چین

برای ساخت و طراحی هتل معلق روی آب Ark چین از هنر و علم معماری و مهندسی طراحان روسی از شرکت Remistudio و با همکاری اتحادیه بین المللی معماری در برنامه معماری برای مقاومت در برابر بلایا استفاده شده است. این هتل با طراحی بسیار زیبا و منحصر به فرد نه تنها باعث جذب گردشگران به سمت خود میشود، بلکه در برابر مشکلاتی مانند بالا آمدن سطح آب و سیل، کاملا بر روی آب شناور بوده و برای مهمانان تجربه ای شگفت انگیز خواهد بود.

سازندگان این هتل امیدوار هستند که هتل ark در برابر پدیده گرم شدن کره زمین بتواند به خوبی مقاومت کند و به یکی از بزرگترین جاذبه های گردشگری در قرن 22 تبدیل شود.

هتل ark دارای سلول های خورشیدی فتوولتائیک و سیستم جمع آوری آب باران می باشد. بعلاوه نوع ساختار و چارچوب این هتل در حالت کلی به گونه ایست که در برابر رسوبات موجود در آب کاملا ایمن می باشد.

هتل معلق در آب ark چین با طراحی حیرت انگیز در فضایی به وسعت 151 هزار متر مربع ساخته شده است و با تماشا آن بدون شک فیلم های علمی و تخیلی برایتان زنده خواهند شد. این هتل برترین گزینه برای افرادیست که عاشق ماجراجویی و تجربه های تازه و شگفت انگیز هستند.

منبع: گردشبان

به "ark hotel؛ هتلی مجذوب کننده و شناور روی آب!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ark hotel؛ هتلی مجذوب کننده و شناور روی آب!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید