یک شب رمانتیک در کوچه فرانسوی های استانبول

به گزارش وبلاگ آقای عابدی، در بین یکی از خاص ترین و شگفت انگیز ترین بخش های شهر استانبول، کوچه فرانسوی است که در این مطلب قصد داریم تا به آنالیز این منطقه پرداخته و در رابطه با آن توضیحات جامع و کاملی را به شما ارائه دهیم، پس با ما همراه باشید تا به آنالیز این منطقه پرداخته و در خصوص آن صحبت کنیم.

یک شب رمانتیک در کوچه فرانسوی های استانبول

شما می توانید در جای جای شهر استانبول جاذبه های گردشگری و گردشگری فوق العاده زیبایی را مشاهده کنید. همین مسئله بسیار مهم باعث شده تا امروزه گردشگران و گردشگر ها بسیار زیادی جذب این شهر زیبا شده و از آن بازدید نمایند.

برای رزرو آنلاین برترین و مقرون به صرفه ترین تور استانبول وبلاگ آقای عابدی روی تصویر زیر کلیک کنید:

معرفی کوچه فرانسوی ها در استانبول

به منظور معرفی کوچه فرانسوی ها در استانبول باید گفت که این کوچه مثل محله چینی ها در نیویورک و به شما این امکان را می دهد تا در هنگام بازدید از آن بیشتر با فرهنگ فرانسه آشنا شده و اطلاعات کاملی را تا فرهنگ این کشور به دست بیاورید.

در واقع پس از آن که شما وارد کوچه فرانسوی ها می شوید احساس می کنید که در شهر زیبای پاریس در حال قدم زدن هستید، چرا که این منطقه با استفاده از معماری و المان های مربوط به این کشور به وجود آمده و همین مسئله باعث افزایش زیبایی آن شده است.

نحوه دسترسی به کوچه فرانسوی

اگر قصد رفتن به کوچه فرانسوی ها را دارید و در پی آن هستید تا از این جاذبه گردشگری و گردشگری استانبول تماشا کنید، باید به این موضوع بسیار مهم توجه کنید که نحوه دسترسی به این محل چگونه است و به چه نحوی می توان به راحتی به کوچه فرانسوی ها رسید.

در پاسخ به این سوال بسیار مهم باید گفت که شما در انتهای خیابان استقلال شهر استانبول و با طی کردن یک راستا باریک و شیب دار می توانید خودتان را به کوچه فرانسوی ها برسانید. در این بخش از شهر استانبول می تواند ساختمان های بلند را مشاهده کنید، بعلاوه در این منطقه شاهد کافه های مختلفی هستیم که حس و حال بودن در کشور فرانسه را برای شما تداعی می نماید.

به همین علت پیشنهاد ما این است که اگر به سراغ کوچه فرانسوی ها رفتید، حتماً در این کافه ها نوشیدنی های خوشمزه سفارش داده و این نوشیدنی ها را میل کنید، چرا که می تواند حس و حال فوق العاده ای را برای شما به ارمغان بیاورد.

تاریخچه کوچه فرانسوی ها

یکی از سوالات بسیار مهمی که همیشه مطرح می گردد این است که تاریخچه کوچه فرانسوی ها چیست و در چه زمانی شاهد به وجود آمدن این منطقه در شهر استانبول بودیم. در راستای پاسخ به این سوال بسیار مهم باید گفت که این بخش از شهر استانبول که در پشت مدرسه گالاتاسرای واقع شده، در گذشته به خیابان الجزایر معروف بود اما در سال 2002 به سرپرستی محمد تاشدیکن شاهد بازسازی این خیابان بودیم و در نهایت در سال 2004 پس از دو سال این خیابان بازسازی شد و محمد تاشدیکن آن را با معماری فرانسوی و شبیه به شهر پاریس بازسازی کند. این مسئله باعث شد تا پس از بازسازی این منطقه آن را با نام کوچه فرانسوی ها بشناسند.

نکته جالبی که باید به آن توجه داشته باشید این است که به منظور بازسازی این منطقه شاهد استفاده از سنگ فرش های خیابان های پاریس و چراغ های فرانسوی که با سوخت زغال سنگ ها کار می نمایند در این منطقه هستیم.

تمامی این موارد باعث شده تا امروز حس و حال فوق العاده در این منطقه وجود داشته باشد و افرادی که به سراغ کوچه فرانسوی ها رفته و از آن بازدید می نمایند، لحظات شگفت انگیزی را در این منطقه تجربه نمایند.

امکانات و ویژگی های کوچه فرانسوی های استانبول

در راستا آنالیز و معرفی امکانات و ویژگی های کوچه فرانسوی های شهر استانبول باید گفت که این منطقه یک مرکز فرهنگی و هنری در شهر زیبای استانبول است. بعلاوه شما در این منطقه می توانید کافه ها و رستوران های مختلف را مشاهده نموده و در این کافه ها و رستوران ها غذاهایی با سبک فرانسوی را میل کنید.

نکته جالب این است که در این منطقه افرادی که کسب و کار دارند، با زبان فرانسوی شما را دعوت به بازدید از رستوران ها و کافه های خود می نمایند که همین مسئله باعث افزایش جذابیت این منطقه شده است. البته نباید از این نکته غافل شوید که قیمت رستوران ها و کافه های این منطقه بسیار بالا است.

بعلاوه در خیابان فرانسوی های شهر استانبول رستوران و بارهای مختلفی وجود دارند که نوشیدنی های متنوعی نیز سرو می نمایند. نکته جالب این است که اطراف این منطقه مکان مناسبی برای گروه های موسیقی است و این گروه ها در این منطقه ها اقدام به زدن ساز های مختلف نموده و کوشش می نمایند تا با انجام این کار توجه گردشگران و گردشگر ها را به خود جلب نمایند.

مسئله دیگری که به منظور بازدید از کوچه فرانسوی ها باید به آن توجه داشته باشید این است که معمولا هر هفته یک بار در این منطقه شاهد برگزاری نمایشگاه های فرهنگی و هنری هستیم که همین مسئله باعث جذابیت بیشتر این منطقه در بین گردشگر ها و گردشگران شده است.

چرا باید از کوچه فرانسوی ها تماشا کنیم

اگر قصد دارید تا به سراغ یکی از زیباترین جاذبه های گردشگری و گردشگری در شهر استانبول بروید، پیشنهاد ما این است که حتماً به سراغ کوچه فرانسوی ها رفته و از این منطقه تماشا کنید.

نکته مهمی که باید به آن اشاره کنیم این است که، برای افرادی که عاشق بازدید از جاذبه های فرهنگی هستند، کوچه فرانسوی ها به عنوان یکی از زیباترین و خاص ترین جاذبه های گردشگری و گردشگری شهر استانبول شناخته می گردد و همین مسئله باعث شده تا این بخش از شهر زیبای استانبول محبوبیت بسیار زیادی در بین گردشگران داخلی و خارجی به دست بیاورد.

اگر قصد دارید تا به سراغ کوچه فرانسوی ها رفته و از آن تماشا کنید، ضروری است تا به آدرس Firuzağa Mahallesi, Hayriye Cd. No:2 D:12, 34425 Beyoğlu/İstanbul, Turkey رفته و از این طریق به این منطقه زیبا و خاص در شهر استانبول دسترسی پیدا کنید.

منبع: الی گشت

به "یک شب رمانتیک در کوچه فرانسوی های استانبول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک شب رمانتیک در کوچه فرانسوی های استانبول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید