کلوما لوتوس؛هتلی که یک کتابخانه پنهان دارد!

به گزارش وبلاگ آقای عابدی، محل اقامت شما به یک بخش مخفی مجهز است که شما می توانید با کشیدن یک کتاب ویژه در کتابخانه به آن دسترسی داشته باشید. مارک باچا (Marc Bächtold) که متخصص توریسم و مهمانداری است، زمانی که به عنوان یک مهمان در این اتاق اقامت داشته، راز این اتاق را فاش نموده است. او ویدیویی از این مکان گرفته که نشان می دهد چقدر این اتاق زیبا و جذاب است.

کلوما لوتوس؛هتلی که یک کتابخانه پنهان دارد!

این محل اقامت به اندازه کافی خوب و عالی است اما با داشتن یک اتاق دنج برای استراحت پیش از پیش برای اقامت جذاب و عالی می باشد. این در حالی است که اتاق اصلی این اقامتگاه از هالیوود الهام گرفته و به نظر می رسد فضای مخفی نیز از همان حال و هوا نشات می گیرد. با این حال این فضای محرمانه کاملا متفاوت نسبت به اتاق، دکور و طراحی شده است. درست مانند فیلم های هالیوود که از یک در وارد فضای کاملا متفاوت با فضای کلی فیلم می شوید.

باچا می گوید: اتاق مخفی یک کتابخانه دو طبقه با یک جایگاه بود که پنجره ای عظیم داشته و یک دیوار به مانند گالری های هنری نیز در آن دیده می شد. اتاق دارای چشم اندازی شگفت انگیز به رودخانه آمریکای جنوبی و زمین های اطراف هتل دارد که قسمت هایی از این زمین ها تالاب، بخشی جوبیار و آبشار را به تصویر می کشد.

به نظر می رسد هرکسی مشتاق این باشد که در این هتل اقامت کند، اینطور نیست؟

منبع: گردشبان

به "کلوما لوتوس؛هتلی که یک کتابخانه پنهان دارد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلوما لوتوس؛هتلی که یک کتابخانه پنهان دارد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید