کاخ سفیدی ها شهادت نمی دهند

به گزارش وبلاگ آقای عابدی، ایسنا نوشت:یک مقام دولت آمریکا گفت، سه تن از مقام های دفتر مدیریت و بودجه کاخ سفید در جلسه پرسش و پاسخ مجلس کنندگان آمریکا که بخشی از تحقیقات استیضاح علیه دونالد ترامپ است، شرکت نمی کنند.

کاخ سفیدی ها شهادت نمی دهند

به گزارش خبرگزاری رویترز، به گفته این مقام مطلع، راس ووت که سرپرست دفتر مدیریت و بودجه کاخ سفید است از حضور در جلسه مجلس نمایندگان آمریکا و شهادت در تحقیقات استیضاح علیه دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا خودداری می کند.

این مقام که خواست نامش فاش نشود، همچنین تاکید کرد دو مدیر مرتبط دیگر در دفتر بودجه به نام های مایکل دافی و برایان مک کورماک هم در جلسات مجلس نمایندگان حاضر نخواهند شد.

روند تحقیقات علیه دونالد ترامپ هر روز ابعاد جدیدتری به خود می گیرد. دموکرات های مجلس نمایندگان آمریکا با جدیت به سوال و جواب مقام های کنونی و سابق کاخ سفید ادامه می دهند. این تحقیقات با شکایت مقامی از جامعه اطلاعاتی آمریکا از گفت وگوی تلفنی ترامپ و ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهوری جدید اوکراین رسمی شد. ترامپ در تماس خود، رهبری اوکراین را وادار به تحقیقات علیه جو بایدن، معاون رئیس جمهوری سابق آمریکا و پسرش هانتر بایدن کرد.

310311

منبع: خبرآنلاین

به "کاخ سفیدی ها شهادت نمی دهند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاخ سفیدی ها شهادت نمی دهند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید