بودجه ترامپ هیچ مبلغ جدیدی را برای مقر اف بی ای شامل نشده است

به گزارش وبلاگ آقای عابدی، علیرغم پیشنهادهای قبلی بودجه که خواهان میلیاردها دلار برای پروژه ساخت مقر جدید اف بی آی شده بود، دولت واشنگتن در درخواست جدید بودجه از کنگره هیچ مبلغی را برای ساخت مقر جدید اف بی ای درخواست نکرده است.

بودجه ترامپ هیچ مبلغ جدیدی را برای مقر اف بی ای شامل نشده است

به گزارش وبلاگ آقای عابدی، به نقل از پایگاه اینترنتی هیل، لی لوفتوس، معاون دادستان کل آمریکا در جریان ارائه گزارش درباره درخواست بودجه سال 2020 میلادی وزارت دادگستری به وبلاگ آقای عابدی گفت: هیچ مبلغ جدیدی برای مقر اف بی ای وجود ندارد.

وی اضافه کرد: این پروژه همچنان تحت مذاکره در داخل دولت واقع شده است. اما تا زمانی که تصمیمی در مورد این برنامه برای یک مقر جدید یا بازسازی شده اتخاذ نشود هیچ درخواستی برای بودجه بیشتر به کنگره ارائه نخواهد شد.

پروژه اف بی ای به موضوعی برای افزایش آنالیز ها از سوی دموکراتهای کنگره در پی افشای مشارکت دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در برنامه ها برای نقل مکان مقر اف بی ای تبدیل شده است. دولت ترامپ برنامه ها برای نقل مکان مقر اف بی ای به حومه شهر را در راستای بازسازی مقر موجود در واشنگتن متوقف نموده است.

پیشنهاد بودجه 2019 میلادی ترامپ 2.175 میلیارد دلار را برای هزینه های تأسیسات زیربنایی که هزینه ساخت مقر جدید اف بی ای را پوشش می داد درخواست نموده بود. اما مقامات وزارت دادگستری مبلغ کل ساخت یک مقر جدید را 3.3 میلیارد دلار برآورد نموده بودند.

دموکراتهای مجلس نمایندگان آمریکا پاییز گذشته به اسناد داخلی دولت دسترسی پیدا کردند که نشان می داد ترامپ شخصاً در این پروژه شرکت دارد و در حال حاضر که دموکراتها کنترل مجلس نمایندگان را برعهده دارند می خواهند درباره مشارکت ترامپ در این برنامه ها تحقیق نمایند.

این اسناد که سال گذشته منتشر شد نشان داد ترامپ در ژانویه 2019 میلادی با مقامات اف بی ای و کاخ سفید حول محور این پروژه دیدار نموده و به مقامات دستور داده تا برنامه ها برای نقل مکان این مقر را کنار گذاشته و در عوض تخریب و بازسازی این ساختمان در زمین کنونی را برنامه ریزی نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "بودجه ترامپ هیچ مبلغ جدیدی را برای مقر اف بی ای شامل نشده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بودجه ترامپ هیچ مبلغ جدیدی را برای مقر اف بی ای شامل نشده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید