ورود تماشاگران بدون محدودیت به استادیوم ها در آمریکا از ماه آینده

به گزارش وبلاگ آقای عابدی، دالاس نیز به جمع تیم های دیگر آمریکایی اضافه شد که بدون هیچ محدودیتی طرفداران خود را در استادیوم خواهد داشت.

ورود تماشاگران بدون محدودیت به استادیوم ها در آمریکا از ماه آینده

به گزارش وبلاگ آقای عابدی و به نقل از آس، باشگاه های برتر در ایالات متحده شروع به بازگشایی کامل استادیوم های خود به روی تماشاگران می نمایند. بعضی از آن ها فصل را با ظرفیت محدود شروع کردند و بسیاری از تماشاگرها مجبور شدند پشت درهای بسته بمانند اما پس از دستور فعال سازی مجدد اقتصاد در بعضی از ایالت ها، تیم هایی مانند آتلانتا یونایتد خاطرنشان کردند تا 100 درصد ظرفیت استادیوم می توانند از ماه دیگر در استادیوم ها حاضر باشند.

پس از تیم جورجیا، اکنون تیم دالاس رسما خاطرنشان کرد که از ماه آینده استادیوم به طور کامل پذیرای هواداران است و هیچ محدودیتی برای ورود تماشاگران در نظر گرفته نمی گردد.

دان هانت، رییس باشگاه دالاس گفت: ما از نظر تجربه هواداران شروع موفقیت آمیزی برای فصل داشته ایم و از ماه بعد هیچ محدودیتی برای ورود تماشاگران نخواهیم داشت. هواداران باید در ایمن ترین شرایط از دیدن بازی فوتبال لذت ببرند.

ماسک زدن را ادامه دهید

با این حال، همه هواداران باید ماسک خود را به صورت داشته باشند و با این شرایط وارد استادیوم شوند و پروتکل های بهداشتی ضد ویروس کرونا را رعایت کنمایند. آنها فقط در صورت خوردن غذا یا نوشیدنی می توانند آن را بردارند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "ورود تماشاگران بدون محدودیت به استادیوم ها در آمریکا از ماه آینده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ورود تماشاگران بدون محدودیت به استادیوم ها در آمریکا از ماه آینده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید