مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از طرح جدید ایمنی گروه خودروسازی ولوو تا احتمال رونمایی از ایرپاور طی هفته آینده

به گزارش وبلاگ آقای عابدی، انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از طرح جدید ایمنی گروه خودروسازی ولوو تا احتمال رونمایی از ایرپاور طی هفته آینده

برترین خبرهای حوزه فناوری طی 24 ساعت اخیر را اینجا بخوانید:

برخی از اطلاعاتی که اخیرا منتشر شده است حکایت از آن دارد که هواوی P30 Pro هزینه بیشتری نسبت به گلکسی S10 Plus خواهد داشت.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

طی روزهای اخیر فیس بوک به شدت از سوی نهادهای مدنی و سیاسی در کشورهای مختلف و به خصوص نیوزیلند و ایالات متحده به اهمال کاری متهم شده است. در واقع محور نقدها به ویدئویی مرتبط است که تیرانداز مساجد نیوزیلند به شکل زنده از فیس بوک منتشر کرده بود.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

گروه خودروسازی ولوو در تلاش است تا نرخ تصادفات جاده ای را به حداقل برساند. اما نکته جالب در مورد این تلاش، اشتراک گذاری سخاوتمندانه اطلاعات ایمنی این شرکت با دیگر گروه های خودروسازی و البته سلامت زنان است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

پیش بینی ها حکایت از آن دارند که ایرپاور اپل به زودی وارد بازار می شود و این موضوع از سوی برخی شرکای اپل نیز تایید شده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

منبع: انتخاب

به "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از طرح جدید ایمنی گروه خودروسازی ولوو تا احتمال رونمایی از ایرپاور طی هفته آینده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از طرح جدید ایمنی گروه خودروسازی ولوو تا احتمال رونمایی از ایرپاور طی هفته آینده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید