پیگیری وزیر علوم از سازمان برنامه و بودجه برای برطرف مسائل بودجه دانشگاه ها

به گزارش وبلاگ آقای عابدی، رئیس دانشگاه علم و صنعت گفت: وزیر علوم از سازمان برنامه و بودجه پیگیر برطرف مسائل بودجه دانشگاه ها است.

پیگیری وزیر علوم از سازمان برنامه و بودجه برای برطرف مسائل بودجه دانشگاه ها

گران شدن کالاهای اولیه و روزمره زندگی از جمله معضلات مالی است که گریبانگیر تمام اقشار با هر جایگاه و شغلی شده و پایش به دانشگاه هم رسیده است، به طوری که روسا می گویند: افزایش قیمت ها سبب شده تا در تامین بودجه غذای دانشجویی دچار مشکل شویم و نتوانیم غذای گرم با کیفیت میانه و بالا را در اختیار دانشجویان قرار دهیم.

رئیس دانشگاه علم و صنعت درباره مسائل بودجه دانشگاه ها گفت: دانشگاه ها از نظر بودجه مسائلی دارند که وزیر علوم از طرف سازمان برنامه و بودجه پیگیر است.

منصور انبیا با بیان اینکه ما مداوم با مسئولان دانشگاهی در حال مذاکره هستیم تا مسائل رفع شوند گفت: وزیر دولت سیزدهم؛ دکتر زلفی گل به صورت مداوم در حال کوشش برای بهبود شرایط جامعه دانشگاهی است و ایشان در سازمان برنامه و بودجه پیگیر مسائل بودجه ای کشور هستند.

او گفت: دانشگاه ها در برترین شرایط مدیریت می شوند؛ البته تمام اجناس و کالاها گران شده است البته به عنوان مثال، اگر در گذشته قیمت تمام شده غذای دانشجویی 10 هزار تومان بود در حال حاضر به حدود 50 هزار تومان رسیده است.

رئیس دانشگاه علم و صنعت اضافه کرد: بعضی از دانشگاه ها عایدی اختصاصی دارند و تاب آوری آنها بیشتر است، اما در زمینه تغذیه دانشجویی دچار مشکل می شوند.

وبلاگ آقای عابدی علمی پزشکی دانشگاه و کنکور

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "پیگیری وزیر علوم از سازمان برنامه و بودجه برای برطرف مسائل بودجه دانشگاه ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیگیری وزیر علوم از سازمان برنامه و بودجه برای برطرف مسائل بودجه دانشگاه ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید