قطعی شدن ثبت نام 431 داوطلب انتخابات مجلس تا ساعت 19 پنجشنبه

به گزارش وبلاگ آقای عابدی، دبیر ستاد انتخابات کشور گزارش تجمیعی از ثبت نام داوطلبان انتخابات میان دوره ای مجلس شورای اسلامی تا خاتمه روز پنجم ثبت نام را همراه با تفکیک جنسیتی داوطلبان ارائه کرد.

قطعی شدن ثبت نام 431 داوطلب انتخابات مجلس تا ساعت 19 پنجشنبه

به گزارش وبلاگ آقای عابدی، سید اسماعیل موسوی دبیر ستاد انتخابات کشور، گفت: تا ساعت 19 دیشب دوازدهم فروردین ماه؛ پنجمین روز از فرصت هفت روزه ثبت نام انتخابات میان دوره ای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، ثبت نام 431 نفر شامل 30 زن و 401 مرد نهایی شد.

سخنگوی ستاد انتخابات کشور، با بیان جزئیات این ثبت نام ها، اظهار کرد: شنبه چهاردهم فروردین ماه آخرین روز ثبت نام میان دوره ای مجلس شورای اسلامی است و افرادی که قصد نامزدی در این دور از انتخابات را دارند تا روز شنبه (فردا) فرصت ثبت نام دارند.

موسوی در سرانجام با اشاره به شیوع کرونا در کشور و ضرورت رعایت فاصله گذاری اجتماعی، به افرادی که قصد دارند در انتخابات میان دوره ای مجلس شورای اسلامی ثبت نام نمایند، توصیه کرد که با استفاده از 2 روش الکترونیک پیش بینی شده برای ثبت نام به وسیله موبایل یا رایانه شخصی که در پرتال وزارت کشور به آدرس www.moi.ir در دسترس است، برای ثبت نام اقدام نمایند و صرفا برای نهایی کردن ثبت نام خود به فرمانداری مرکز حوزه انتخابیه خود و یا وزارت کشور مراجعه نمایند.

بر اساس این گزارش فرمانداری های تهران، میانه، گچساران، تفرش، بهار و آستانه اشرفیه امروز آدینه نیز آماده پذیرش و تکمیل فرایند ثبت نام داوطلبان هستند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "قطعی شدن ثبت نام 431 داوطلب انتخابات مجلس تا ساعت 19 پنجشنبه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قطعی شدن ثبت نام 431 داوطلب انتخابات مجلس تا ساعت 19 پنجشنبه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید