قسمت نهم گیسو؛ تهدید، گروگان گیری و پلیس امنیت!

به گزارش وبلاگ آقای عابدی، خبرنگارانـ قسمت نهم سریال گیسو به کارگردانی منوچهر هادی و تهیه کنندگی هومن کبیری روز چهارشنبه 8 اردیبهشت 1400 وارد شبکه نمایش خانگی شد.

قسمت نهم گیسو؛ تهدید، گروگان گیری و پلیس امنیت!

در خلاصه داستان این قسمت آمده است:

یونس گروگان گیر های رضا را تهدید می نماید که در صورت آزاد نکردن او پیش پلیس خواهد رفت. پگاه هم که قصد خریدن یک بچه را دارد، از سهیل می خواهد او را همراهی کند و...

بعد از این که خبر دستگیری رضا به حاج یونس می رسد، او مخفی گاهش را ترک می نماید و به تهران می آید. حاج یونس با یک تماس شرکایش را تهدید می نماید که اگر ظرف سه ساعت رضا آزاد نشود، همه چیز را به پلیس امنیت خواهد گفت. بدین ترتیب رضا آزاد می شود و اوضاع دوباره به روال سابق بر می شود. پیمان و سهیل که با ساخت کلیپی در نبود رضا موفقیت چندانی به دست نیاورده اند، حالا دوباره سراغ جمع کردن پول ها می فرایند و رضا هم به رستوران می رود تا کار های آن جا را پیگیری کند.

پگاه تصمیم گرفته است یکی از بچه هایی را که منشی سابقش خرید و فروش می کرد، بخرد و باز هم از سهیل می خواهد که به او یاری کند. او این بار از سهیل می خواهد که خودش هم به خانه برشود و به او ابراز علاقه می نماید. پگاه که از دیدن سهیل در کنار کتی متأثر شده است، کتی را هم تهدید می نماید که پایش را از زندگی او بیرون بکشد و دست از پا خطا نکند! با برگشتن رضا تقریباً همه چیز به حالت قبلی بر می شود، با این تفاوت که پلیس امنیت مالی حالا به پفراینده حساس تر شده است و به محض رهایی رضا از او می خواهد که به سوالاتی پاسخ بدهد.

سریال گیسو با همان شکلی که آغاز شده بود، ادامه پیدا می نماید. ماجرا های گروگان گیری، پلیس و پفراینده مالی در کنار مزه پرانی ها و شوخی های پیمان با سایرین کم اهمیت می شود. ناز های نازی و روابط عاشقانه و نگاه هایی که بین کتی و سهیل رد و بدل می شود، به کلی سریال را به یک سریال آبکی تبدیل نموده است. اصرار عجیب روی بعضی چیز ها در این سریال واقعاً قابل درک نیست. اصرار روی خوش تیپی و جذابیتی که سهیل دارد که گویی با یکی از خدایان یونانی طرف هستیم، واقعاً خنده دار است. محمدرضا گلزار در این نقش به وضوح جذابیت گذشته اش را ندارد و امثال منوچهر هادی باید بپذیرند که دوره این گونه فروش کردن ها و جذب مخاطب مدت هاست که گذشته است.

محمدرضا گلزار و بازیگری اش در سریال گیسو به شدت پایین تر از استاندارد است. یکی از اتود های اولیه که در تست های بازیگری مطرح می شود، وارد شدن و گشتن دنبال چیزی یا کسی است. حال باید محمدرضا گلزار را در سکانسی که به دنبال رضا می شود، ببینیم. جدای از این که اضافه وزن قهرمان خوش هیکل مان بیش تر از همواره نمایان می شود، شاهد ضعف بازیگری در یکی از ساده ترین اتود ها هم هستیم.

به هر ترتیب سریال گیسو با تمام قوت و ضعف هایش به قسمت نهم می رسد. سریالی که ظاهراً خودش هم خودش را خیلی جدی نمی گیرد؛ اما به هر صورت مخاطبان خودش را دارد و تا رسیدن به انتها نیز راه درازی را در پیش دارد...

منبع: فرارو

به "قسمت نهم گیسو؛ تهدید، گروگان گیری و پلیس امنیت!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قسمت نهم گیسو؛ تهدید، گروگان گیری و پلیس امنیت!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید